hoogt4
Legacy Member
Op vrijdag 10 september begint PLAYFUL, 5 afleveringen t/m mei 2005, met seminars en gamen op het grote doek. Dit zal gebeuren in filmtheater 't Hoogt in Utrecht.
In deze eerste PLAYFUL-aflevering staat Counterstrike op het programma. Hiervoor zoeken we nog een team van 5 dat in toernooivorm tegen 2 andere teams zal strijden.
We beginnen om 15 30 uur.
Voor meer info: [email protected]
In deze eerste PLAYFUL-aflevering staat Counterstrike op het programma. Hiervoor zoeken we nog een team van 5 dat in toernooivorm tegen 2 andere teams zal strijden.
We beginnen om 15 30 uur.
Voor meer info: [email protected]



