Smirri
Legacy Member
na lange tijd niet meer gespeelt te hebben wou ik nog eens een potje cs'en,ik instaleer mijn half life,mijn counterstrike ,de half life update ,en dan die steam shit.nu ,nadat ik alles al geinstaleerd heb,krijg ik dus geen toegang tot mijn spellekes.Normaal moet er dan staan,bij play games : half life,tfc;counterstrike etc....ik heb er niks staan behalve wat er gaan komen en cs condition zero.
ik heb de steam met cs ingebouwd ook al geprobeerd maar zonder resultaat.
die faq heb ik ik doorgelezen maar echt wijzer wordt ik er niet van
hoop op help
groetjes
ik heb de steam met cs ingebouwd ook al geprobeerd maar zonder resultaat.
die faq heb ik ik doorgelezen maar echt wijzer wordt ik er niet van
hoop op help
groetjes
dan op register producti allready own dan cd key ofzo en cs selectere 