Jij wilt waarschijnlijk "Everything vs Everything".
Het probleem met dit spel en zowat elk ander mugen spel is dat balance en consistentie in moves gigantisch ver te zoeken is. 1 button kill everything moves, configuratie voor moves is enorm verschillend tussen verschillende characters etc
Het is wel leuk voor een korte periode natuurlijk en indertijd vond ik het heel aangenaam om alle characters van bijvoorbeeld Dragonball Z in 1 spel te kunnen spelen.