Archief - crew skills thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

microtje

Legacy Member
bespreek in deze thread welke crew skills je hebt een waarom.
er kunnen ook tips gegeven worden wat je met die skill goed kunt en minder.

ik ben sith inquisitor en ik gebruik deze crew skills
-slicing:verdient goed
-diplomacy:dark side punten aan te dikken
-treasure hunting:voor derde skill te hebben :p
nu jullie.

zou iemand mij eventueel kunnen uitleggen wat schematics zijn voor investigation?

dadash

Legacy Member
Artifice voor lightsabers goodys te maken.

Archeology en Treasure Hunting voor resources voor Artifice.

Batiatus

Legacy Member
Scavenging: voor de metals enzo voor te craften
Investigation: ook voor recources (+ companion gifts & af en toe een schematic)
Armstech: Wapens maken natuurlijk :D

DeViL-M4N

Legacy Member
sniper met armstech + scavenging en investigation (beide brengen mats voor de armstech)

Misterblort

Legacy Member
Biochem voor easy en veel betere medpacks
en "trinkets" :) als ge de stimpacksdaje kunt leren naar epic quality reverse engineered voor de schematics dan zijn die voor altijd re-usable!

Reverz

Legacy Member
Slicing, Scavenging & Underworld Trading.

Ik ga wel 1 van de 3 droppen voor Cybertech te kunnen nemen, hoogstwaarschijnlijk zal dat Scavenging worden aangezien die mats aan nen deftige prijs verkrijgbaar zijn op de Trade Market. Tenzij dat Slicing echt hard generfed is als money maker, moet ik nog eens bekijken maar das voor als ik 50 ben :p

EternalSilence

Legacy Member
Aangezien slicing nu waardeloos is, door de patch:
Welke skills zullen er niet voor zorgen dat je volledig blut bent aan lvl20 als je de skills wilt upgraden? :unsure:

In wow kon je dan voor 2 gatheringskills gaan.
welke gatheringskills zullen u nu credits geven en moet je dan zoals in wow seeds op een AH zitten om te zien dat je de laagste prijzen hebt? :unsure:

Dit bevat veel waarheid:
Actually this isnt going to hurt Slicers, alot will just drop the profession and switch to something like underworld trading where profits are hugh. The people this is going to hurt is the non-slicers. I have 400 skill in slicing and have probably made 400k since launch and of that I have spent 300k on the GTN buying resources, gear and other items. I wont drop my slicing, cause that would be really reactionary but i will no longer buy anything off the GTN unless I absolutely have to. I have every crafting profession already, instead of leveling a main and working up all the skills, I will just start leveling all the crafter charactrers in tandem. So in the end the people who are going to hurt the most are the non-slicers because the slicers are the ones paying those high costs of materials so you could afford your speeders.

Reverz

Legacy Member
Pfff, wat een gezaag over slicing... er staan nog steeds mass lockboxes all over the place die sowieso insta-profits geven. Tenzij ze met een hotfix deze change ondertussen al hebben teruggedraaid sinds de patch zie ik niet echt wat er veranderd is... voorlopig zie ik ook geen probleem met profits van missions, maar dit ben ik nog aan het testen.

Mensen willen echt gewoon credits verdienen door niks te doen in hun capital en hun crew op missions sturen... it doesn't work like that >.>

Nielskeuh

Legacy Member
Slicing met missions krijg je bijna geen profit meer van, zelfs op lvl 400.

Alleen nog nuttig voor augments

Jersy

Legacy Member
Nielskeuh zei:
Slicing met missions krijg je bijna geen profit meer van, zelfs op lvl 400.

Alleen nog nuttig voor augments

dus net hetzelfde als bv treasuring
ik zie het probleem niet

ToasT

Legacy Member
- Armormech
- Scavenging
- Underworld Trading

Ik moet zeggen dat ik toch schoon armor kan maken voor mijn Vanguard, net Tavus uitgeschakeld als lvl 29 terwijl hij een lvl 32 gold elite is met 28k hp.
Hij kreeg me nooit onder de 4k hp, met dank aan mijn nieuw 'lief' Elara natuurlijk :)
Nu terug naar Alderaan om wat te lvl'en voor ik naar de volgende planeet ga. Die is pas vanaf lvl 32 en groep mobs van dat lvl zijn nog net iets te moeilijk

Levicious

Legacy Member
Ik heb Arti & underworld trading & archeology.

Maar kheb bij mijn weten er nog geen zak mee verdiend.
Kost alleen maar geld en krijg vandie stomme companion gifts of ik kan vandie nutteloze add-ons maken voor mijn lightsaber die handig waren op level 5 ofzo.

Kowlier

Legacy Member
mja, als je goed je profession lvlt is die altijd nuttig.

ik ben biochem + bioanalysis en diplomacy. alledrie max (of toch bijna), wel balen dat ik hardmode dungeons moet doen nu om crafting maths te krijgen voor die awesome reuseable medpacks :(

Li0n

Legacy Member
Levicious zei:
Ik heb Arti & underworld trading & archeology.

Maar kheb bij mijn weten er nog geen zak mee verdiend.
Kost alleen maar geld en krijg vandie stomme companion gifts of ik kan vandie nutteloze add-ons maken voor mijn lightsaber die handig waren op level 5 ofzo.

laat me raden, skil level 25 ofzo? Wat verwacht je, epics op dat lvl?

Mijn Sith Sorcerer heeft 115 Synthweaving - 110 Archeology, en ik kan ocharme 6 blue items maken.

Archangelus

Legacy Member
De beste combinatie is artifice - archeology - treasure hunting dacht ik, niet underworld trading (das voor armors)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan