Archief - crashfilms

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Shorty87

Legacy Member
WARNING: kijk vooral nie naar shocking videos :wtf:


the first one hurts my eyes :cry:

BaNaaN2k4

Legacy Member
zen helm is wel rood maar opt laaste hangt er ook wel bloed aan :cry:

BaNaaN2k4

Legacy Member
die tweede :rofl: ie zwaait zo met zijn hand en die in de boot denk van, gas geve :D
da mens weet nog van niets :P :rofl:

marcel

Legacy Member
*trust* zei:
nu hebbek eens goed naar da 4e geluisterd==>:rofl:


ik zie niet in hoe dat hoe dan ook :rofl: kan zijn... je weet niet hoe die brommer derop gevallen is: voor hetzelfde is die op die gast zijn rug gevallen, en is die gast verlamd... héél :rofl: zenne :ironic:

*trust*

Legacy Member
marcel zei:
ik zie niet in hoe dat hoe dan ook :rofl: kan zijn... je weet niet hoe die brommer derop gevallen is: voor hetzelfde is die op die gast zijn rug gevallen, en is die gast verlamd... héél :rofl: zenne :ironic:
ja seg srry he :unsure:
Het kan idd pijnlijk zijn voor die gast, maar als ge met alle ongelukke niet meer moogt lachen, zou de wereld maar depressief worden ze :unsure:

Stel ge ziet iemand struikele en recht op zen gezicht gaan: u eerste reactie is toch een lach,hier toch daarna pas helpen :)

mvg *trust*



srry if i'm wrong...

marcel

Legacy Member
*trust* zei:
ja seg srry he :unsure:
Het kan idd pijnlijk zijn voor die gast, maar als ge met alle ongelukke niet meer moogt lachen, zou de wereld maar depressief worden ze :unsure:

Stel ge ziet iemand struikele en recht op zen gezicht gaan: u eerste reactie is toch een lach,hier toch daarna pas helpen :)

mvg *trust*



srry if i'm wrong...

euhm, iemand op zijn bakkes zien gaan <<< iemand die een brommer in zijn rug krijgt en mischien verlamd is, me dunkt...

Shorty87

Legacy Member
marcel zei:
euhm, iemand op zijn bakkes zien gaan <<< iemand die een brommer in zijn rug krijgt en mischien verlamd is, me dunkt...
eigenlijk issem dood :s

is een fragment uit faces of death films...

zelfde met die motorrijder die zijnen brommer niemeer kon houden na wheelie en crashte tegen auto.


ma als ge daarom al me niemand nie moogt lachen :ironic:

iedereen gaat dood zenne. Me mij moogde ook lachen alsek doodga op een grappige wijze :p

nog een minder erg voorbeeldje: mijn moeder was aant wandelen me den hond, em zie mij en ze kan em bijna nie houden. Ik roep em en hij trekt nog meer en ze liet per ongeluk da knopke los en den hond liep na mij toe. ik stond verderop ongeveer 20 meter dervan ma jammergenoeg was da touw ma 10m :unsure:

kem eerst gelachen en dan pas gaan helpen :p

Shorty87

Legacy Member
marcel zei:
sorry, maar als ge lacht met hoe iemand sterft...
der was hier niemand die wist dattem dood was :doh:

ik wist et ook maar achteraf toen ik op kazaa achter filmpkes zocht en ondertussen dit filmpke tegenkwam me als titel faces of death
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan