Archief - Countdown to 2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Naradia

Legacy Member
Waar vinde die daily deals ergens op het dashboard eigenlijk, kzie niks van countdown staan :s

Veruca

Legacy Member
Die is er ook niet. Zoals ik al gezegd heb, veel mensen gaan die deals mislopen omdat er nergens melding van gemaakt wordt op het Xbox dasboard zelf. Best wel fail van MS... of willen ze juist dat er zo weinig mogelijk mensen van die deals profiteren?

Kennaah

Legacy Member
Dit komt van een duitse site:

12/22/2011: Fallout contents
24.12.2011: Street Fighter 3 Third Strike Online Edition
25/12/2011: Fruit Ninja Kinect
12/26/2011: Forza Motorsport 4 content (including Season Pass, avatar items)
12/27/2011: Reach Halo content (including Gond, packs, avatar items, etc.)
28/12/2011: Sonic contents
12/29/2011: Red Dead Redemption content
30/12/2011: Gears of War 3 content (including Season Pass Add-ons and avatar items)
31.12.2011: Call of Duty contents

hopelijk is het niet waar want dan zou dit wel de aller slechtste sale ooit zijn

Xazirri

Legacy Member
Goh, kheb toch al redelijk wat gekocht...

- Bastion
- Insanely Twisted Shadow Planet
- Plants vs Zombies
- Renegade Ops
- Fallout New Vegas add ons

Maar als dat de verdere lijst is, is er nog weinig interessants dat gaat komen.
Die RDR content is al zoveel on sale geweest...
Fruit Ninja Kinect zal zeker nog wel komen, das de laatste van de summer of arcade games die nog niet on sale is geweest denk ik. From Dust was onlangs nog cheap te krijgen met die ubisoft sale...
Langs de andere kant, GoW, CoD, Halo & Forza zijn zowat de populairste reeksen op X360, dus sale op content van die reeksen zal voor velen interessant zijn.

Mr.Mooch

Legacy Member
De deals vallen eigenlijk een beetje tegen in mijn ogen :( had wel wat andere dingen zien voorbij komen.

Xazirri

Legacy Member
Ochja, het was wel te verwachten dat er veel kinect games bij gingen zitten, als je ziet hoe ze kinect aan het proberen pushen zijn de laatste maanden.

Maar al bij al vind ik het zo slecht nog niet. Bij de vaste kortingen zijn er een paar heel goeie games en oa Bastion is toch ook al gepasseerd...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan