Alar!s
Legacy Member
we zijn pas overgeschakelt op adsl, mer euhm in ene ker ebbek voortdurend last van connection problems, de helft vant spel ebbek er, ask dan aant vliege ben of in een vuur gevecht... gek unt et al rade,
alle achtergrondprogrammas staan af dus ik weetet ni meer
HULP PLZ????? alvast merci he
alle achtergrondprogrammas staan af dus ik weetet ni meer
HULP PLZ????? alvast merci he
ad: