Xplod
Legacy Member
Zit ik daarnet op een duitse server te gamen,... ping van steeds rond 26,.. héél vlotjes liep alles,.... maar ... bij momenten uitschieters tot 600 met meldingen van Connection problems als gevolg
ad:
Is dat wat ze diene fameuze LAG noemen en zoja,... kan ik daar iets aan doen om dat te verhelpen
ad: Is dat wat ze diene fameuze LAG noemen en zoja,... kan ik daar iets aan doen om dat te verhelpen

