dcstefaan
Legacy Member
Dag mensen
Het is een x aantal jaar geleden dat ik nog eens ge cs't hebt nu zou ik graag mijn config beetje aanpassen, ik had graag een fastswitch op mijn wapens kan iemand hier mij bij op weg helpen? En waar waar staat eigenlijk dat mapje van counterstrike is dat onder het mapje steam ofzo want ik vind hem hier op het eerste zich nergens
Met vriendelijke groet
Stefaan
Het is een x aantal jaar geleden dat ik nog eens ge cs't hebt nu zou ik graag mijn config beetje aanpassen, ik had graag een fastswitch op mijn wapens kan iemand hier mij bij op weg helpen? En waar waar staat eigenlijk dat mapje van counterstrike is dat onder het mapje steam ofzo want ik vind hem hier op het eerste zich nergens
Met vriendelijke groet
Stefaan