Archief - Condition Zero

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

spoontje

Legacy Member
Ik zou graag cs hebben maar wat moet ik daarvoor dan kopen in de winkel , Counter Strike Condition Zero of is CS iets anders ?

Godzilla*Akira

Legacy Member
CZ kopen om Source te kunnen spelen. dus als je Condition Zero koopt, kun je ook Source spelen (Source moet je dan via Steam downloaden).

Finch

Legacy Member
Dark^Wolverine zei:
CZ kopen om Source te kunnen spelen. dus als je Condition Zero koopt, kun je ook Source spelen (Source moet je dan via Steam downloaden).

nja, cs:source wordt in de loop van volgende week vrijgegeven op steam (cfr fraggie's post)

Met CZ te kopen, kan je enkel de beta van cs:s spelen, en is dus niet echt de moeite meer.

Koop ofwel gewoon half-life of preorder half-life2 via steam zodat ge volgende week kunt cs:s'en :)

(voorlopige releasedate van half-life 2 is 26 november voor europa geloofk)

spoontje

Legacy Member
Volgende week , komt HL 2 volgende week al uit dan koop ik zeker CZ niet meer !!

spoontje

Legacy Member
Als HL 2 allicht uitkomt zou ik wel graag weten wat de vereisten zijn en nog een n00bvraagje , hoe kun je controleren of je die vereisten hebt op je pc ?

aXl_

Legacy Member
euh, half life 2 spelen vraagt een toch wel deftig systeempje :-)

iets in de richting van:

2.8 ghz
1 gyg ram
ati radeon 9800 pro of X800(pro) (of de tegenhanger van nVidia maar ik ben nu ni zo'n nvidia fan dak die van buiten ken)

met minder gaat natuurlijk ook als je in 640*480 low details, 16 bit kleuren en alle leuke dingen af wilt spelen ;-)

Fraggie

Legacy Member
aXl_ zei:
euh, half life 2 spelen vraagt een toch wel deftig systeempje :-)

iets in de richting van:

2.8 ghz
1 gyg ram
ati radeon 9800 pro of X800(pro) (of de tegenhanger van nVidia maar ik ben nu ni zo'n nvidia fan dak die van buiten ken)

met minder gaat natuurlijk ook als je in 640*480 low details, 16 bit kleuren en alle leuke dingen af wilt spelen ;-)
mja voor online play heb je zo'n sterke cpu zeker niet nodig, die dient alleen voor de harde AI

Vulcanor

Legacy Member
Wacht tot Half-life 2 uitkomt en koopt da dan, daar zit CS:S bij in.

Alexis

Legacy Member
je hebt nodig een : p4 3.0 , x800 pro/xt , 1 gig ram , 19" scherm , eee, goed moederbord en dan ken je hl-2 redelijk goed draaien

Gamb|t

Legacy Member
D loves gene zei:
je hebt nodig een : p4 3.0 , x800 pro/xt , 1 gig ram , 19" scherm , eee, goed moederbord en dan ken je hl-2 redelijk goed draaien

Ik zou nie weten wrm een 19" scherm nodig is om hl² beter te laten bollen

spoontje

Legacy Member
Ik heb XP en ben ff gegaan naar Start>Configuratiescherm>Prestaties en onderhoud>Informatie over de computer weergeven en daarbeneden stond dit :
Intel(R)
Pentium(R)4 CPU 1.70 GHz
Kloksnelheid : 1.70 GHz
256 mb-RAM geheugen
en ik heb ergens een half jaar geleden een nieuwe grafische kaart gekocht maar ik heb daarop al 2 games : Enter The Matrix en Vice City geinstalleerd : nVIDIA g-force 4 TI

Zou ik HL 2 kunnen spelen hierop?

Gamb|t

Legacy Member
ik betwijfel het (ben er bijna zeker van dah het nie zal gaan) maar wacht voor de zekerheid en schaf dan ne nieuwe pc aan.

spoontje

Legacy Member
Nieuwe pc , wat denk jij wel ik ben niet zo rijk hoor man , ik ben maar 14 jaartjes oud...

Alexis

Legacy Member
niemand die 14 jaar is is rijk het zijn je ouders die dat betalen. dus ga naar mama en vraag : mag ik een 6800 ultra van 700 euro en dan zegt ze
beloof je dat je goed gaat werken voor school
- ja mama kijk maar ik heb hier ergens al een 8/10 liggen en dan heb je het :).
ofwel laat je iets overvliegen van china...

xytro

Legacy Member
D loves gene zei:
je hebt nodig een : p4 3.0 , x800 pro/xt , 1 gig ram , 19" scherm , eee, goed moederbord en dan ken je hl-2 redelijk goed draaien

Gij zijt toch ne serieuze zeveraar zu :)

zero1138

Legacy Member
ff vraagske als ge hl² koopt zit daar ook ne cs 1.6 in ?

tis voor ne vriend en wij spele allemaal 1.6 maar het zou handig zijn als hij dan ineens ook source had enzo.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan