Archief - computer crasht alleen bij UT2k4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

-Vipr-

Legacy Member
hij reboot gewoon :/
kan dit zijn door een file die hij gedownload heeft van een server
die mogelijk slecht // corrupt is?

SideShow

Legacy Member
dno, maar doe eens: eigenschappen van deze computer, tabblad geavanceerd, 3de knop instellingen, vinkje auto herstarten afzetten

:unsure:

SpArdA

Legacy Member
-Vipr- zei:
hij reboot gewoon :/
kan dit zijn door een file die hij gedownload heeft van een server
die mogelijk slecht // corrupt is?

Lijkt me sterk, maar ge kunt uw map x:\UT2004\cache es leegmaken he, dan weet ge het meteen.
Als ge auto-herstart afzet gaat ge wss een blue screen krijgen met wat meer info.

Kzou deze vraag nog es op software forum stellen.

BlaDe

Legacy Member
-Vipr- zei:
hij reboot gewoon :/
kan dit zijn door een file die hij gedownload heeft van een server
die mogelijk slecht // corrupt is?

heb ik ook af & toe, kheb geen flauw idee wa het is

-Vipr-

Legacy Member
BlaDe zei:
heb ik ook af & toe, kheb geen flauw idee wa het is

nee maar bij mij is da in het begin nooit en na een tijd kan ik misschien 5 sec spele daarna :/ crash boot ...

zaffah

Legacy Member
miss word processor te warm... kijk is in bios hoe warm je pc is als hij juist gereboot word ...

zal daar wel aan ligge denkek

-Vipr-

Legacy Member
zaffah zei:
miss word processor te warm... kijk is in bios hoe warm je pc is als hij juist gereboot word ...

zal daar wel aan ligge denkek

hoe kan da nu ? ik kan wel eerst een paar dagen spelen op ut eh :/
na die tijd begint hij da pas te doen
als ik opnieuw install doe van ut dan werkt die weer prima voor een tijd

trouwens cpu idle 31-34°C en stressed word die niet warmer dan 50°C

Duivenmelker

Legacy Member
mm samething hier (sinds sp2 denk ik)
reinstall lukt dat?

CBA

Legacy Member
Mja, hou vooral u temps van u ram & u cpu in 't oog, UT2K4 vereist veel van u pc en als dat net iets te warm wordt kan het spel nogal crashen. Vooral op geheugen gebied is UT2K4 héél gevoelig.

Jason

Legacy Member
probeer is via ctrl+alt+del af te sluiten, mss scheelt da wa?

$!t_n_DucK

Legacy Member
ja sp2+directx9.c+latest nvidia drivers = fucked
moet mss is de vorige drivers afhalen de 57,xx (bij nvidia komde previous drivers wel tegen)

same met ati kaarten precies ook, ik hoor dat er bij de lokale pc shop vele winxp sp2 bakken zijn terug binnen gekomen met dezelfde probs in gaming

Duivenmelker

Legacy Member
mm al men andere spellen werken correct, ik laat unreal wel even aan de kant, mss alsk goesting heb eens formatten en van sp2 afblijven

-Vipr-

Legacy Member
tis opgelost :)
na sp2 install nog is UTgeinstalled
+ ram latjes in andere gleuven gestoken :)

voor mij mag dit closed!

bedankt voor de vele reply's !
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan