Anoniem06
Legacy Member
Dus
Ik heb WoW recent terug vanonder het stof gehaald. Nu ben ik van plan om met een vriend ons te verdiepen in de Arena.
Hij is een warlock, ik ben een shadowpriest. Nu het grootste probleem is dat we geen van beiden ervaring hebben met pvp. We hebben we al wat battlegrounds gespeeld maar das toch nog iets anders... Uiteraard gaan we in 't begin op ons doos krijgen, maar tgaat er vooral om dat we toch min of meer weten wat te doen.
Daarom: kan er iemand mij wat uitleggen hoe ik best 'open'? Ik bedoel: de arena-match begint: wat dan? Wat cast ik eerst, wat doe ik wanneer, etc.
Heb al wat sites bezocht maar buiten builds en andere informatie vind ik nergens echt een rotation ofzo.
Hopelijk kan er iemand mij helpen
Merci!
Ik heb WoW recent terug vanonder het stof gehaald. Nu ben ik van plan om met een vriend ons te verdiepen in de Arena.
Hij is een warlock, ik ben een shadowpriest. Nu het grootste probleem is dat we geen van beiden ervaring hebben met pvp. We hebben we al wat battlegrounds gespeeld maar das toch nog iets anders... Uiteraard gaan we in 't begin op ons doos krijgen, maar tgaat er vooral om dat we toch min of meer weten wat te doen.
Daarom: kan er iemand mij wat uitleggen hoe ik best 'open'? Ik bedoel: de arena-match begint: wat dan? Wat cast ik eerst, wat doe ik wanneer, etc.
Heb al wat sites bezocht maar buiten builds en andere informatie vind ik nergens echt een rotation ofzo.
Hopelijk kan er iemand mij helpen

Merci!

en nog altijd op honim?

heb nog een rogue op stormscale die ik eens in een trial naar 60 heb geleveld maar t boeit me niet echt meer
diablo 2/hon aant spelen tot diablo 3 uitkomt