Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
=[FaN]=ChroniC zei:of natuurlijk ook net aan gestorven -> D2 Unhandled Exeption & auto Alt-Tabbed
waardoor je 2x op die knop moet drukken & d2 nog steeds lekker draait
waardoor je dus minstens 20 seconden niet aan je d2 kan
mss ligt et aan Maphack maareuhhhh ...
Hieraan kan ik echt geen ballen doen![]()
XRH_RealWarrior zei:dan ript hij dus tussen lvl 20 en 25![]()
fuk ov duwde, ik wil hem tenminste helpen 
Khad da vroeger alsek lang in een spel stond en er uit ging, er weer in en dan iemand zijn tp nam dak zo een 'unhandled error' kreeg.=[FaN]=ChroniC zei:iemand die weet hoe je die unhandled exeption's kan voorkomen ?
Grtz: Steven
Heb da ongeveer 2-3 x per dag als ik de hele dag doorspeel
is sucky ... Komt dat door shift te usen of wat ? keke :doh:

de kerstman zei:Khad da vroeger alsek lang in een spel stond en er uit ging, er weer in en dan iemand zijn tp nam dak zo een 'unhandled error' kreeg.
Elke keer als ik dan heropstarte en die game inging en een tp nam kreeg ik die fout.
Enige oplossing was nieuwe game make met de vriende![]()
Idd!Draego zei:Was da met mij? Want ik herriner me ook zoiets :')

phatjah zei:ff een update al : Dahmer, Warfase, TNT, Neith en tripledoom liggen der al uit, want kzen al lvl 22 en wa gulder zei was deronder![]()
^^Kvin ook da er niemand meer mag inschrijveDekadeZ zei:ye , concurrentie eliminated ^^
ps : meer inschrijvingen mag ni^^

Als ge zorgt daje op 37 sterft, dan moek ni edittephatjah zei:see first post...ik zal het wel merken als ge edit ;p

de kerstman zei:Idd!
GOeie oude herinneringe :')
Ale ja, zo goed als ze worden wanneer je met jou speelt![]()
éél goeie oude herrineringen, jammer daj nu zo bezig zijt me da kut Morro windje... 
