Archief - Competition !

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bleu_Tree

Legacy Member
Als je wa save speelt met sorc is lvl 75 no problem


Dus ik gok op lvl 80

Greetz,

Chickenlal

Legacy Member
=[FaN]=ChroniC zei:
of natuurlijk ook net aan gestorven -> D2 Unhandled Exeption & auto Alt-Tabbed
waardoor je 2x op die knop moet drukken & d2 nog steeds lekker draait
waardoor je dus minstens 20 seconden niet aan je d2 kan
mss ligt et aan Maphack maareuhhhh ... :p
Hieraan kan ik echt geen ballen doen :cry:

omg, daar hebbek zoveel rips door, die unhandled exception! van vroeger, nu is da over

=[FaN]=ChroniC

Legacy Member
iemand die weet hoe je die unhandled exeption's kan voorkomen ?
Grtz: Steven
Heb da ongeveer 2-3 x per dag als ik de hele dag doorspeel
is sucky ... Komt dat door shift te usen of wat ? keke :doh:

phatjah

Legacy Member
hmmm ik em da alsk op reavel map knopke duw als em game nog aant laden is, dermee dak da niemeer doe :unsure:

de kerstman

Legacy Member
=[FaN]=ChroniC zei:
iemand die weet hoe je die unhandled exeption's kan voorkomen ?
Grtz: Steven
Heb da ongeveer 2-3 x per dag als ik de hele dag doorspeel
is sucky ... Komt dat door shift te usen of wat ? keke :doh:
Khad da vroeger alsek lang in een spel stond en er uit ging, er weer in en dan iemand zijn tp nam dak zo een 'unhandled error' kreeg.
Elke keer als ik dan heropstarte en die game inging en een tp nam kreeg ik die fout.
Enige oplossing was nieuwe game make met de vriende :)

Draego

Legacy Member
de kerstman zei:
Khad da vroeger alsek lang in een spel stond en er uit ging, er weer in en dan iemand zijn tp nam dak zo een 'unhandled error' kreeg.
Elke keer als ik dan heropstarte en die game inging en een tp nam kreeg ik die fout.
Enige oplossing was nieuwe game make met de vriende :)

Was da met mij? Want ik herriner me ook zoiets :')

de kerstman

Legacy Member
Draego zei:
Was da met mij? Want ik herriner me ook zoiets :')
Idd!
GOeie oude herinneringe :')
Ale ja, zo goed als ze worden wanneer je met jou speelt :p

phatjah

Legacy Member
ff een update al : Dahmer, Warfase, TNT, Neith en tripledoom liggen der al uit, want kzen al lvl 22 en wa gulder zei was deronder :x

Starrk

Legacy Member
phatjah zei:
ff een update al : Dahmer, Warfase, TNT, Neith en tripledoom liggen der al uit, want kzen al lvl 22 en wa gulder zei was deronder :x

ye , concurrentie eliminated ^^

ps : meer inschrijvingen mag ni :x ^^

de kerstman

Legacy Member
DekadeZ zei:
ye , concurrentie eliminated ^^

ps : meer inschrijvingen mag ni :x ^^
Kvin ook da er niemand meer mag inschrijve :p
Maar editen mag wel he als je et ni merkt? ^^

InSaNiTy-->tony

Legacy Member
mm als je echt fameus voorzichtig bent en slim bent en als diablo hangt computer direct reset rip je niet....
maar mits ik zoveel vertrouwe nie in je heb : 85 baalruns hell :D

pure gok & weet speelstijl nie & te lui andere getalle te bezien :scream:

Draego

Legacy Member
de kerstman zei:
Idd!
GOeie oude herinneringe :')
Ale ja, zo goed als ze worden wanneer je met jou speelt :p

:love: éél goeie oude herrineringen, jammer daj nu zo bezig zijt me da kut Morro windje... :p

En zoals ik al eerder zei, lvl 48, verder laat ik je niet gaan :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan