Archief - Company Of Heroes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Euphoria

Legacy Member
Yo gamers

Ik speel recent Company Of Heroes , het begint beetje te lukken maar vind het toch nog moeilijk , hoe beginnen jullie (op een goede manier) of met welke bepaalde strategie ofzo ? Tips , hints , allemaal welkom

Dank bij voorbaat :)

22222

Legacy Member
bwaa oefening baart kunst hé
ik speel op expert en het gaat perfect
als je begint , begin dan niet zoals een gek te bouwen maar verover de verst gelegen strategische punten die je voor de vijand kan halen(bijv als er een rivier tussen jullie is pak je snel al de punten aan de riviersoever en beveilig de hele over zodat ze lappen krijgen als ze proberen over te steken)
daarna begin je op je gemak met de punten die dichterbij liggen en na ff spelen heb je dan een heel gebied aan elkaar als een blok voor jou...

dan begin je een leger uit te bouwen en zet je howwitzers aan de overs en bombardeer je de duitsers tot ze flippen
dan pak je uw leger en ga je erop af...
als het niet in de eerste keer lukt trek je terug en bombardeer hun sterke punten met howwitzers , breid je leger nog wat uit en ga er dan nog eens voor...

dit is mijn taktiek :)

voor de story mode is het nog gemakkelijker want dan kan je allerlei hulp krijgen en advies
nog een tip : begin niet op easy maar meteen op normal

|FuRiouS|

Legacy Member
beste tip: speel online

hou je aan de basics van het spel, het spel draait rond map controle, zorg dus dat je de punten op de map met hoge waarde inneemt, en alles ertussen, en verdedig deze posities.
Zo krijg je een economisch voordeel tegenover de vijand.
Kies ook een bepaalde strategie, een beetje van alles werkt niet, kies voor sterk infanterie gericht, of eerder richting tanks.

Het is ook best dat je een bepaalde fractie kiest en je hiermee wat "specialiseert", want er zijn grote verschillende tussen de 2/4 verschillende fracties.

Als je online speelt leer je gewoon enorm veel bij qua bewegingen van troepen, terugtrekken, enz.

22222

Legacy Member
idd
speelt er iemand dit eigenijk nog online ?
kheb zin om da online te spele

^MystiQ

Legacy Member
Kga het ook ne keer beginnen spelen, als het mij bevalt koop ik da misschien wel :)

Chizm

Legacy Member
In CoH speelt ervaring een grote rol, ik speel het al een dik jaar en ik leer nog bij.

Als je als noob begint, gewoon eerst tegen expert ai spelen en als je dat vlot kan, moet je online beginnen spelen.

Ikzelf ben lvl.9 met alle factions. Nick is Lacedaemonian, voeg toe als je wilt.

|FuRiouS|

Legacy Member
tegen AI spelen is nutteloos...
begin gewoon online, je gaat veel verliezen, maar veel rapper bijleren.

^MystiQ

Legacy Member
Ik heb gisteren die tutorial gedaan, het ziet er veel belovend uit. Ik ga toch eerst eens tegen de AI spelen en dan zie ik wel of ik het spelletje koop.

Maar ik heb allezins een enorm goede indruk ervan gekregen. Is er online nog veel activiteit ?

Chizm

Legacy Member
meestal 6000 man online, savonds nog meer. Het is imo de beste RTS tot nog toe.

Aja, bekijk replays van de pro's op gamereplays.org

^MystiQ

Legacy Member
Ik vind het wel een moeilijk spel :D

Ik heb zo wa die campaign begonnen, aan die tweede missie heb ik toch wel eventjes bezig gezeten hoor :D

f@t_b@$t@rd

Legacy Member
22222 zei:
bwaa oefening baart kunst hé
ik speel op expert en het gaat perfect
als je begint , begin dan niet zoals een gek te bouwen maar verover de verst gelegen strategische punten die je voor de vijand kan halen(bijv als er een rivier tussen jullie is pak je snel al de punten aan de riviersoever en beveilig de hele over zodat ze lappen krijgen als ze proberen over te steken)
daarna begin je op je gemak met de punten die dichterbij liggen en na ff spelen heb je dan een heel gebied aan elkaar als een blok voor jou...

dan begin je een leger uit te bouwen en zet je howwitzers aan de overs en bombardeer je de duitsers tot ze flippen
dan pak je uw leger en ga je erop af...
als het niet in de eerste keer lukt trek je terug en bombardeer hun sterke punten met howwitzers , breid je leger nog wat uit en ga er dan nog eens voor...

dit is mijn taktiek :)

voor de story mode is het nog gemakkelijker want dan kan je allerlei hulp krijgen en advies
nog een tip : begin niet op easy maar meteen op normal

Bwaa, ge moet idd nie als ne gek beginne bouwe int begin, ma ik verover toch eerst de dichtsbijzijnde fuel depot ze, want als ge die al vroeg beheerst, dan kunde toch sneller de betere dinge verkrijge en k rush zeker nooit naar verre punte, want ge moet de terreinen linken om die punten te krijgen eh.

Om te beginnen zouk zeker tegen normal bots spelen, maar op easy maps, me alleen maar bruggen als schakel tussen u en de vijand en me ne bot als teammate, als ge da onder de knie ebt, wa andere, moeilijkere maps, en dan gwn online gaan, daar leerde et meest uit!

Brick Top

Legacy Member
Speel eerst de singleplayer maar is uit want CoH is niet bepaald een gemakkelijk spel. En bovendien is die singleplayer echt wel de moeite om is te spelen. Na Age of Empires 2 de beste RTS ooit gemaakt imo.

TX.Conn

Legacy Member
CoH heb ik gratis gekregen bij mijn Nvidia Kaart zo'n 9 maand geleden, het zat erbij... eerst en vooral had ik nog nooit strategy games gespeeld, eens met CoH bezig vond ik het wel vetje's, vooral de skirmisch boeit me... maar heb het nog niet online kunnen spelen, door een patch die moet geinstalled worden.

Als ik zo lees hoeveel online activiteit er is zal ik wrs eens beginnen patchen.

Ik hou van kleine maps vooral Angoville en Semois, die grotere maps is nog niet aan mij besteed... maar kan je online bv: 4vs4 doen, of is het enkel 1vs1?

Skirmisch SP op expert lukt me nog niet echt, maar op hard redelijk.

22222

Legacy Member
Brick Top zei:
Speel eerst de singleplayer maar is uit want CoH is niet bepaald een gemakkelijk spel. En bovendien is die singleplayer echt wel de moeite om is te spelen. Na Age of Empires 2 de beste RTS ooit gemaakt imo.

helemaal mee eens

Utred

Legacy Member
Euphoria zei:
Yo gamers

Ik speel recent Company Of Heroes , het begint beetje te lukken maar vind het toch nog moeilijk , hoe beginnen jullie (op een goede manier) of met welke bepaalde strategie ofzo ? Tips , hints , allemaal welkom

Dank bij voorbaat :)

Hier
vind je ongeveer alles wat je moet weten.

22222

Legacy Member
die patches zijn wel groot vind ik
gelukkig is de telemeter uitgebreid hehe

f@t_b@$t@rd

Legacy Member
k vin vooral stoem da ze geen ene grote patch uitbrenge me alle patche erin ,want zo patch vo patch doen gaat toch ook ma ee bekke traag ze....

BTW, speelt er hier nog iemand de mod Europe in Ruins?

Pim11

Legacy Member
Ah geweldige thread. Ik speel ook CoH en Opposing Fronts dus als iemand mij wilt toevoegen op xFire: Pim11. Voice is altijd welkom dat maakt het communiceren makkelijker.
nee ik speel die mod niet ik heb er wel al van gehoord
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan