Gladz0r
Legacy Member
Kheb een vraagske voor ulle allemaal:
Kben 1,5 jaar geleden gestopt met CS te spelen omdat het mij allemaal wat teveel werd qua cheaten etc.
Maar nu hebk terug zin om te beginnen met te cs'en.
Nu ik was op zoek naar belgische servers naast telenet, daarom post hier al je servers waar nog wa belgisch volk op komt cs'en.
Ook zouk wel is wille zien of er nog actieve Belgische clans zijn want op de CB Ladder 4on4 is er percies nimeer zoveel activiteit.
Anyway ik zoek nog een clanneke om terug met cs-wars te beginnen.
Hope you'll all help me
Kben 1,5 jaar geleden gestopt met CS te spelen omdat het mij allemaal wat teveel werd qua cheaten etc.
Maar nu hebk terug zin om te beginnen met te cs'en.
Nu ik was op zoek naar belgische servers naast telenet, daarom post hier al je servers waar nog wa belgisch volk op komt cs'en.
Ook zouk wel is wille zien of er nog actieve Belgische clans zijn want op de CB Ladder 4on4 is er percies nimeer zoveel activiteit.
Anyway ik zoek nog een clanneke om terug met cs-wars te beginnen.
Hope you'll all help me

Der zit toch nog een beetje goede wil in onze admin 

