Archief - Colin McRae Rally 5 demo

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Skratz

Legacy Member
iemand hem al gespeeld?
trekt die op iets? vorig was rotslecht kwil geen 284mb verbrodden.

ps: de 26e komt de demo van xpandrally :)

{YA}Gr3c0

Legacy Member
positief
-grafisch
-auto's
-online & career

negatief
-geluid van motor :confused:
-cockpit :eek:

Kortweg: kan beter voor alweer een rally game van CMR.

marcel

Legacy Member
volgende week komt Richard Burns op de pc, da zal al wa beter zijn :niceone:

al ga ik da ni kunnen spelen, want ik heb geen goeie 3d-kaart :(

Kurt Breezer

Legacy Member
De meest CM's blijven zelfde , ze moete wat orgineler zijn.

Ironpole

Legacy Member
Waarom is ni paris dakar nadoen da ge kunt rijden met Trucks/Moto's/4x4?

Tazz_

Legacy Member
Skratz zei:
iemand hem al gespeeld?
trekt die op iets? vorig was rotslecht kwil geen 284mb verbrodden.

ps: de 26e komt de demo van xpandrally :)
wtf, is er alweer ne nieuwe demo..? damn, da gaat precies rap de laatsten tijd.. cmr04 is pas uit van in't begin van het jaar en nu is er al cmr05

MototheT

Legacy Member
Tazz_ zei:
wtf, is er alweer ne nieuwe demo..? damn, da gaat precies rap de laatsten tijd.. cmr04 is pas uit van in't begin van het jaar en nu is er al cmr05

dit komt omdat de pc-game deze keer tegelijk uitkomt met x-box/PS2 versie,
en de vorige niet.
CMR04 was al een half jaar vroeger uit op x-box/PS2, een jaar geleden al dus.

slimfit

Legacy Member
Hmmm wou het downloaden maar op 3d-gamers gaat het nie servers vol al 2dagen en codemaster fucking slow kent iemand nog een mirror?

Silent Thunder

Legacy Member
Alweer een CMR... Als ge het tempo ziet waarop den 3, de 4 en de 5 elkaar hebben opgevolgd, dan weet ge al dat ze er ni veel werk in gestoken hebben. En dat terwijl de games echt wel wat werk konden gebruiken...

Ik geef CMR 5 nog een kans, maar dan zal het toch beter moeten zijn dan de vorige delen. CMR1 is nog steeds de beste :applause:

Skratz

Legacy Member
kzal maar wachten op xpandrally dan :)
ben benieuwd wat die ervan gemaakt hebben.

-=BYE=-RiptoR

Legacy Member
Skratz zei:
kzal maar wachten op xpandrally dan :)
ben benieuwd wat die ervan gemaakt hebben.

Mooie omgevingen, en das al. Gameplay en physics van Xpand Rally zijn barslecht imho.

Skratz

Legacy Member
-=BYE=-RiptoR zei:
Mooie omgevingen, en das al. Gameplay en physics van Xpand Rally zijn barslecht imho.
:confused: die demo is er toch nog niet, hoe kunt gij dat dan weten?

Viperius

Legacy Member
Skratz zei:
:confused: die demo is er toch nog niet, hoe kunt gij dat dan weten?
Der is al es een singleplayer demo geleaked enkele weken geleden (stond zelfs op bhmotorsports om te dlln), en die suckte wel ferm imo... Mijn verwachtingen zijn dus ook alles behalve groot voor de mp demo.

marcel

Legacy Member
en der was ook een beta waarvoor ge u kon inschrijven...

en deze demo werkt niet bij mij trouwens: de laatste nieuwe drivers zijn geinstalleerd, directx 9c speciaal afgehaald, hij installeert zelf de nieuwe windows media dinges, maar hij crasht meteen...

integra

Legacy Member
marcel zei:
en der was ook een beta waarvoor ge u kon inschrijven...

en deze demo werkt niet bij mij trouwens: de laatste nieuwe drivers zijn geinstalleerd, directx 9c speciaal afgehaald, hij installeert zelf de nieuwe windows media dinges, maar hij crasht meteen...
Same here. Ik krijg direct een error.

slash

Legacy Member
marcel zei:
en der was ook een beta waarvoor ge u kon inschrijven...

en deze demo werkt niet bij mij trouwens: de laatste nieuwe drivers zijn geinstalleerd, directx 9c speciaal afgehaald, hij installeert zelf de nieuwe windows media dinges, maar hij crasht meteen...

bij mij doet em da ook en soms start em wel op
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan