amdr
Legacy Member
Asking for attention? :ironic:-=BYE=-RiptoR zei:Asking for a ban? :ironic:

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Asking for attention? :ironic:-=BYE=-RiptoR zei:Asking for a ban? :ironic:

Kom op msnscel zei:ik heb'm ook "binnen" ! :>


maar tis corrupt
)Darth-Falcon zei:der ma 6 pânzerfaust voor nen hele ronde, terwijl iedereen er op los sniped, wa het spel heel wa meer verpest dan 6 panzerfausts

Vind ge? :/Darth-Falcon zei:der ma 6 pânzerfaust voor nen hele ronde, terwijl iedereen er op los sniped, wa het spel heel wa meer verpest dan 6 panzerfausts
Fredje zei:idd das dikke sh*t al die snipers
allez das normaal ni de bedoeling van de mp he , iedreen sniper , die andere wapens zijn ervoor een rede
al diegene dat niks anders doen dan snipen zijn imo gewoon mensen die gaan voor een goei score...
en panzerfaust doen amper damage dus wrom dat ze die bijna overal afzette...
apriliars50 zei:Euhm sniper voor mensen die alleen voor goeie score gaan?![]()
Vanaf het op een server 4vs4 ofzo is in mappen zoals harbor,railyard,dawnville,... begin ik altijd met een rifle (bijna nooit een scoped) en probeer zo vlug mogelijk een machinegeweer te vinden met deze combinatie ben je sterk, maar ALLEEN sniper is mssn wel wat dom

apriliars50 zei:Euhm sniper voor mensen die alleen voor goeie score gaan?![]()
Vanaf het op een server 4vs4 ofzo is in mappen zoals harbor,railyard,dawnville,... begin ik altijd met een rifle (bijna nooit een scoped) en probeer zo vlug mogelijk een machinegeweer te vinden met deze combinatie ben je sterk, maar ALLEEN sniper is mssn wel wat dom
^^pathfinder^^ zei:eumh kerel, snipen is een skill opzich, kspeel altijd met sniepr, maakt nie uit welke map,en vr score, ge speelt met het wapen waar ge natuurlijk de beste score kunt halen, in mijn geval ist sniper. kvind het ook wel super handig wnnr ik een mp44 en sniper op zak heb.ma toch kga helemaal nie akoord met fredje.
snipen is nie alleen met scoped rifles, ge kunt het perfect snipen met kar 98,en dan hebt ge 3 nades.
en imo vind ik snipen moeilijekr als rondlopen me een thompson

^^pathfinder^^ zei:eumh kerel, snipen is een skill opzich, kspeel altijd met sniepr, maakt nie uit welke map,en vr score, ge speelt met het wapen waar ge natuurlijk de beste score kunt halen, in mijn geval ist sniper. kvind het ook wel super handig wnnr ik een mp44 en sniper op zak heb.ma toch kga helemaal nie akoord met fredje.
snipen is nie alleen met scoped rifles, ge kunt het perfect snipen met kar 98,en dan hebt ge 3 nades.
en imo vind ik snipen moeilijekr als rondlopen me een thompson



Fredje zei:het snipen in CoD vraagt nu eiglijk wel niks skill als ge da vergelijkt met het snipe in america's army he of in bf1942
mja ik heb ook wel graag een goede score , maar als je nu vb S&D speelt in dawnville , ben je via welke weg je ook neemt , een easy target vo ne sniper , en als elken defender dan zit te snipe allez , kvind dat ge dan toch is ff een ander wapen moet neme ofzo
allez desnoods ne kar98 ofzo want dara heb je toch al geen scope bij
of gewoon is een machine gunneke
anyway dat ze n mappe zoals carentan zitte te snipe da vinnek niks , maar als ze in bocage allemaal zitte te snipe , of in die andere map met die hele open ruimte( ik kan nu niet op de naam kome) dan is da toch echt wel niet te doen![]()
^^pathfinder^^ zei:in carentan hoort ge ni anders dan rattellende thompsons,tis toch leuk als ge daar zon leuke knal door hoort.mja, snipen in BF is ook wel extreem moeilijk zuh en in AA vink het nie zo moeilijk

Fredje zei:kvind snipe in bf toch nog altijd makkelijker ondanks , dat de kogel niet direkt aankomt
bij AA snipen is ni zo moeilijk , maar toch is da ge adem ambetant
allez als ge ligt te snipe en er loop 1ne in een rechte lijn van links naar recht voorbij uwe scope , dna moete toch ook al wa dervoor schiete