Archief - CoD:UO Multiplayer vraagjes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fredje

Legacy Member
wrom zegge sommige mensen nu dat de mp wss gaat floppen???

ik denk juist dat die heel goed gaat worden , en vooral die base assault mode :D

Darth-Falcon

Legacy Member
als tn zo'n server gaat draaien, hoop ik nie ze weer zo zielig gaan zijn om opnieuw panzerfaust en bazooka af te zetten, want da gade in mp echt wel nodig hebben

TiM007

Legacy Member
was da zielig aan? in cod heb je da nie nodig in cod uo soms te zien welk gametype

Darth-Falcon

Legacy Member
der ma 6 pânzerfaust voor nen hele ronde, terwijl iedereen er op los sniped, wa het spel heel wa meer verpest dan 6 panzerfausts

Fredje

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
der ma 6 pânzerfaust voor nen hele ronde, terwijl iedereen er op los sniped, wa het spel heel wa meer verpest dan 6 panzerfausts

idd das dikke sh*t al die snipers

allez das normaal ni de bedoeling van de mp he , iedreen sniper , die andere wapens zijn ervoor een rede :p

al diegene dat niks anders doen dan snipen zijn imo gewoon mensen die gaan voor een goei score...


en panzerfaust doen amper damage dus wrom dat ze die bijna overal afzette...

amdr

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
der ma 6 pânzerfaust voor nen hele ronde, terwijl iedereen er op los sniped, wa het spel heel wa meer verpest dan 6 panzerfausts
Vind ge? :/

apriliars50

Legacy Member
Fredje zei:
idd das dikke sh*t al die snipers

allez das normaal ni de bedoeling van de mp he , iedreen sniper , die andere wapens zijn ervoor een rede :p

al diegene dat niks anders doen dan snipen zijn imo gewoon mensen die gaan voor een goei score...


en panzerfaust doen amper damage dus wrom dat ze die bijna overal afzette...

Euhm sniper voor mensen die alleen voor goeie score gaan? :unsure:
Vanaf het op een server 4vs4 ofzo is in mappen zoals harbor,railyard,dawnville,... begin ik altijd met een rifle (bijna nooit een scoped) en probeer zo vlug mogelijk een machinegeweer te vinden met deze combinatie ben je sterk, maar ALLEEN sniper is mssn wel wat dom

vyeate

Legacy Member
apriliars50 zei:
Euhm sniper voor mensen die alleen voor goeie score gaan? :unsure:
Vanaf het op een server 4vs4 ofzo is in mappen zoals harbor,railyard,dawnville,... begin ik altijd met een rifle (bijna nooit een scoped) en probeer zo vlug mogelijk een machinegeweer te vinden met deze combinatie ben je sterk, maar ALLEEN sniper is mssn wel wat dom


van dicht met sniper unscoped neer teschiete lukt wel na een tijd,of pak gewoon uw handgun e ;)

^^pathfinder^^

Legacy Member
apriliars50 zei:
Euhm sniper voor mensen die alleen voor goeie score gaan? :unsure:
Vanaf het op een server 4vs4 ofzo is in mappen zoals harbor,railyard,dawnville,... begin ik altijd met een rifle (bijna nooit een scoped) en probeer zo vlug mogelijk een machinegeweer te vinden met deze combinatie ben je sterk, maar ALLEEN sniper is mssn wel wat dom

eumh kerel, snipen is een skill opzich, kspeel altijd met sniepr, maakt nie uit welke map,en vr score, ge speelt met het wapen waar ge natuurlijk de beste score kunt halen, in mijn geval ist sniper. kvind het ook wel super handig wnnr ik een mp44 en sniper op zak heb.ma toch kga helemaal nie akoord met fredje.
snipen is nie alleen met scoped rifles, ge kunt het perfect snipen met kar 98,en dan hebt ge 3 nades.
en imo vind ik snipen moeilijekr als rondlopen me een thompson

apriliars50

Legacy Member
^^pathfinder^^ zei:
eumh kerel, snipen is een skill opzich, kspeel altijd met sniepr, maakt nie uit welke map,en vr score, ge speelt met het wapen waar ge natuurlijk de beste score kunt halen, in mijn geval ist sniper. kvind het ook wel super handig wnnr ik een mp44 en sniper op zak heb.ma toch kga helemaal nie akoord met fredje.
snipen is nie alleen met scoped rifles, ge kunt het perfect snipen met kar 98,en dan hebt ge 3 nades.
en imo vind ik snipen moeilijekr als rondlopen me een thompson

Met mijn reply bedoelde ik eigenlijk ook dat ik niet akkoord ben met fredje :ironic: :)

Blaze the 411

Legacy Member
JA snipe is skill mar het zou toch leuker zen moesten ze een weaponlimit der op zette

Fredje

Legacy Member
^^pathfinder^^ zei:
eumh kerel, snipen is een skill opzich, kspeel altijd met sniepr, maakt nie uit welke map,en vr score, ge speelt met het wapen waar ge natuurlijk de beste score kunt halen, in mijn geval ist sniper. kvind het ook wel super handig wnnr ik een mp44 en sniper op zak heb.ma toch kga helemaal nie akoord met fredje.
snipen is nie alleen met scoped rifles, ge kunt het perfect snipen met kar 98,en dan hebt ge 3 nades.
en imo vind ik snipen moeilijekr als rondlopen me een thompson

het snipen in CoD vraagt nu eiglijk wel niks skill als ge da vergelijkt met het snipe in america's army he of in bf1942 :)

mja ik heb ook wel graag een goede score , maar als je nu vb S&D speelt in dawnville , ben je via welke weg je ook neemt , een easy target vo ne sniper , en als elken defender dan zit te snipe allez , kvind dat ge dan toch is ff een ander wapen moet neme ofzo :)

allez desnoods ne kar98 ofzo want dara heb je toch al geen scope bij
of gewoon is een machine gunneke

anyway dat ze n mappe zoals carentan zitte te snipe da vinnek niks , maar als ze in bocage allemaal zitte te snipe , of in die andere map met die hele open ruimte( ik kan nu niet op de naam kome) dan is da toch echt wel niet te doen :)

^^pathfinder^^

Legacy Member
Fredje zei:
het snipen in CoD vraagt nu eiglijk wel niks skill als ge da vergelijkt met het snipe in america's army he of in bf1942 :)

mja ik heb ook wel graag een goede score , maar als je nu vb S&D speelt in dawnville , ben je via welke weg je ook neemt , een easy target vo ne sniper , en als elken defender dan zit te snipe allez , kvind dat ge dan toch is ff een ander wapen moet neme ofzo :)

allez desnoods ne kar98 ofzo want dara heb je toch al geen scope bij
of gewoon is een machine gunneke

anyway dat ze n mappe zoals carentan zitte te snipe da vinnek niks , maar als ze in bocage allemaal zitte te snipe , of in die andere map met die hele open ruimte( ik kan nu niet op de naam kome) dan is da toch echt wel niet te doen :)

in carentan hoort ge ni anders dan rattellende thompsons,tis toch leuk als ge daar zon leuke knal door hoort.mja, snipen in BF is ook wel extreem moeilijk zuh en in AA vink het nie zo moeilijk

Fredje

Legacy Member
^^pathfinder^^ zei:
in carentan hoort ge ni anders dan rattellende thompsons,tis toch leuk als ge daar zon leuke knal door hoort.mja, snipen in BF is ook wel extreem moeilijk zuh en in AA vink het nie zo moeilijk


kvind snipe in bf toch nog altijd makkelijker ondanks , dat de kogel niet direkt aankomt


bij AA snipen is ni zo moeilijk , maar toch is da ge adem ambetant :)


allez als ge ligt te snipe en er loop 1ne in een rechte lijn van links naar recht voorbij uwe scope , dna moete toch ook al wa dervoor schiete

^^pathfinder^^

Legacy Member
Fredje zei:
kvind snipe in bf toch nog altijd makkelijker ondanks , dat de kogel niet direkt aankomt


bij AA snipen is ni zo moeilijk , maar toch is da ge adem ambetant :)


allez als ge ligt te snipe en er loop 1ne in een rechte lijn van links naar recht voorbij uwe scope , dna moete toch ook al wa dervoor schiete

is ook zo in CoD
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan