Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Blaze the 411 zei:ok anwser the poll en geef me jullie favo Artist(en) en jullie favo Title(s)
ik zal de mijne al geve : Rap & Hiphop maar ook een beetje R&b
artists: D12,Rl en 50cent
titles : got me a model , Revelation en Rapgame
Beerend zei:"Techno & House (go Tiesto)" :ironic:
Tiesto is allesbehalve house, laat staan techno.
Tiesto is trance en heeft daar totaal niets mee te maken.
Gebruik dan "electronische muziek" fzo, maar plz veralgemeen niet met termen zoals techno,house. Je hebt wss nog nooit techno gehoord.
Nuja mijn genres:
Vooral Latin/Tribal/Swedish-Techno en Electro.
Favoriete DJ's/Producers:
Techno: Umek,Cari Lekebush,Joris Voorn,charles siegling & Henrik B
Electro: Cosy Mozzy,Alter Ego,Tiga & Miss Kittin
Favorite Tracks:
Hertz-Recreate,Frank Biazzi-Turbulence,Renato Cohen-Pontapé (techno) en zowat alles wat op 't Intec-label uitkomt(techno)
The hacker-fadin' away,Miss Kittin-Professional distortion,Alter Ego-Beat the Bush... (electro)
I have to inform you that no one gives a s***Beerend zei:"Techno & House (go Tiesto)" :ironic:
Tiesto is allesbehalve house, laat staan techno.
Tiesto is trance en heeft daar totaal niets mee te maken.
Gebruik dan "electronische muziek" fzo, maar plz veralgemeen niet met termen zoals techno,house. Je hebt wss nog nooit techno gehoord.
Nuja mijn genres:
Vooral Latin/Tribal/Swedish-Techno en Electro.
Favoriete DJ's/Producers:
Techno: Umek,Cari Lekebush,Joris Voorn,charles siegling & Henrik B
Electro: Cosy Mozzy,Alter Ego,Tiga & Miss Kittin
Favorite Tracks:
Hertz-Recreate,Frank Biazzi-Turbulence,Renato Cohen-Pontapé (techno) en zowat alles wat op 't Intec-label uitkomt(techno)
The hacker-fadin' away,Miss Kittin-Professional distortion,Alter Ego-Beat the Bush... (electro)
F0x zei:I have to inform you that no one gives a s***