Archief - Cod'ers and there music

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

you and youre music


  • Totaal aantal stemmers
    13
  • Opiniepeiling gesloten.

Blaze the 411

Legacy Member
ok anwser the poll en geef me jullie favo Artist(en) en jullie favo Title(s)
ik zal de mijne al geve : Rap & Hiphop maar ook een beetje R&b

artists: D12,Rl en 50cent

titles : got me a model , Revelation en Rapgame

clubje

Legacy Member
Blaze the 411 zei:
ok anwser the poll en geef me jullie favo Artist(en) en jullie favo Title(s)
ik zal de mijne al geve : Rap & Hiphop maar ook een beetje R&b

artists: D12,Rl en 50cent

titles : got me a model , Revelation en Rapgame

Their music, niet there music :ironic:

Ikzelf moet niet echt hebben van die moderne rap, geef mij maar de oude garde met bijvoorbeeld de debuutcd van Cypress hill, da's volgens mij tot op heden onovertroffen. Ice-T blijft ook een 'jeugdheld'. En de middelste cd's (niet de eerst en niet de laatste) van Osdorp Posse is ook nog altijd klasse. Maar 50 cent, d12...da's voor mij een klucht, maar ieder zijn ding.

Maar sowieso is rap, hip hop en al die dingen niet echt mijn ding.
Soft rock, zo je het wil noemen, is mijn ding.

Groepen:
dEUS
Radiohead
Pixies
Sonic youth
The Smiths
Fleetwood mac
Beth orton
Jeff buckley
PJ Harvey
The cure
Smashing pumpkins

Maar enkele meer instrumentale schijven gaan er ook wel in, maar wel de betere stuff (in mijn ogen) zoals Kraftwerk, New order,...
New order-Blue monday bv, da's nie normaal zo goe

Maar dEUS en Radiohead blijven de 2 te kloppen groepen voor mij (zie sig)

clubje

Legacy Member
En uw poll is nie echt héél uitgebreid moet ik zeggen, en aan de mensen die "punk" kiezen, plz zeg dan nie da ge luistert naar blink128 of avril lavigne ofzo :naughty:

ps. het betere Nederlandstalige werk gaat er ook in (stef bos, herman van veen)

[xA]*CetaVlex`

Legacy Member
:music:
Fatman Scoop
50 cent
Nina Sky
WSC
Black Eyed Peas
D12
DJ Rush
Missy Elliot
J-Kwon,
....
:music:

F0x

Legacy Member
doe voor mij mor rock

mijn soort groepen:

Queens of the stone age
Mauro and the grooms
Kyuss
Mark Lanegan
Mondo generator
eagles of death metal
jimmy eat world
franz ferdinand
the white stripes
...

vyeate

Legacy Member
khem nie gevote want ge zijt regea vergeten,en ben ook nie voor moderne rap+ge zijt ook d&b vergeten


artiest:

ronny size
bob marley
gewoon de i love techno muziek cd(mp3 :p)
felix the housecat
big L
CNN
mobb deep
MOP
KRSONE
...
zijn er nog zoveel

Blaze the 411

Legacy Member
Beerend zei:
"Techno & House (go Tiesto)" :ironic:

Tiesto is allesbehalve house, laat staan techno.
Tiesto is trance en heeft daar totaal niets mee te maken.
Gebruik dan "electronische muziek" fzo, maar plz veralgemeen niet met termen zoals techno,house. Je hebt wss nog nooit techno gehoord.

Nuja mijn genres:






Vooral Latin/Tribal/Swedish-Techno en Electro.

Favoriete DJ's/Producers:
Techno: Umek,Cari Lekebush,Joris Voorn,charles siegling & Henrik B
Electro: Cosy Mozzy,Alter Ego,Tiga & Miss Kittin

Favorite Tracks:

Hertz-Recreate,Frank Biazzi-Turbulence,Renato Cohen-Pontapé (techno) en zowat alles wat op 't Intec-label uitkomt :p (techno)

The hacker-fadin' away,Miss Kittin-Professional distortion,Alter Ego-Beat the Bush... (electro)



heb ook nooit techno beluistert is gewoon men style ni (niet dat het slecht is ik dacht da Tiesto Techno dee )

Genious

Legacy Member
metallica
rammstein
apocalyptica
system of a down
soil
tenacious D

F0x

Legacy Member
Beerend zei:
"Techno & House (go Tiesto)" :ironic:

Tiesto is allesbehalve house, laat staan techno.
Tiesto is trance en heeft daar totaal niets mee te maken.
Gebruik dan "electronische muziek" fzo, maar plz veralgemeen niet met termen zoals techno,house. Je hebt wss nog nooit techno gehoord.

Nuja mijn genres:

Vooral Latin/Tribal/Swedish-Techno en Electro.

Favoriete DJ's/Producers:
Techno: Umek,Cari Lekebush,Joris Voorn,charles siegling & Henrik B
Electro: Cosy Mozzy,Alter Ego,Tiga & Miss Kittin

Favorite Tracks:

Hertz-Recreate,Frank Biazzi-Turbulence,Renato Cohen-Pontapé (techno) en zowat alles wat op 't Intec-label uitkomt :p (techno)

The hacker-fadin' away,Miss Kittin-Professional distortion,Alter Ego-Beat the Bush... (electro)
I have to inform you that no one gives a s***

virox

Legacy Member
Rock, hardrock, grunge en electro en af en toe punk, metal of trance

favo groepen

Nirvana
Muse
Placebo
Franz Ferdinand
QOTSA
Triggerfinger
Gorki
Daan
Iron Maiden
Prodigy
Prage Khan
Pixies
The Offspring
Smashing Pumpkins
The Cure
Novastar
Foo Fighter
dEUS
Muse

Achja filmmuziek!

Darkie

Legacy Member
Nice poll
but who the fuck cares...
Post this @ zwam ofzo?

Closed
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan