Takashi
Legacy Member
Hallo, ik heb sinds kort cod mw3 en de wii zapper en ben enorm onder de indruk, verslaafd aan de multiplayer,
Maar ik struikel af en toe nog met de controls met de Wii Zapper (http://www.wired.com/images/article/full/2007/12/wii_zapper_500px.jpg)
Sprinten en Grenades werpen ligt niet zo snel voor de hand aangezien die knoppen vanboven op de controller staan, hoe gaan jullie hiermee om?
en is er een mogelijkheid om snel 180graden te draaien?
Maar ik struikel af en toe nog met de controls met de Wii Zapper (http://www.wired.com/images/article/full/2007/12/wii_zapper_500px.jpg)
Sprinten en Grenades werpen ligt niet zo snel voor de hand aangezien die knoppen vanboven op de controller staan, hoe gaan jullie hiermee om?
en is er een mogelijkheid om snel 180graden te draaien?