Blaze the 411
Legacy Member
menne kameraad aka frigate heeft cod net gekocht maar heeft een prob .
namelijk altijd als hij op servertje wil joine heeft hij het bericht : plz insert cdkey at muliplayer options!!!!
hebbe we al een paar keer gedaan, en hebbe ook probere reboote.bij de winkel vanwaar we het hebbe gekocht zegge ze :het werkt en ze hebben ook andere key gegeven en die ook werkt niet
graag jullie hulp

namelijk altijd als hij op servertje wil joine heeft hij het bericht : plz insert cdkey at muliplayer options!!!!
hebbe we al een paar keer gedaan, en hebbe ook probere reboote.bij de winkel vanwaar we het hebbe gekocht zegge ze :het werkt en ze hebben ook andere key gegeven en die ook werkt niet
graag jullie hulp

