Archief - cleandisc

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mathieu

Legacy Member
euhm ik krijg bij 2 games "the disc might be dirty or damaged" bij freedom fighters en nfsu
ik heb freedom fighters al eens terug gebracht en ik krijg nog altij hetzelfde probleem, ligt da mss aan min xbox omdat de lens vuil is of zo,
kan ik daarvoor dan nnen cleandisc gebruiken ?

Mike Ty$on

Legacy Member
mathieu zei:
euhm ik krijg bij 2 games "the disc might be dirty or damaged" bij freedom fighters en nfsu
ik heb freedom fighters al eens terug gebracht en ik krijg nog altij hetzelfde probleem, ligt da mss aan min xbox omdat de lens vuil is of zo,
kan ik daarvoor dan nnen cleandisc gebruiken ?

als je nog garantie, bellen naar dit nummer: 0800/79790 en daar zullen ze wel zeggen wat je moet doen.

Ik zou geen cleandisc gebruiken, miss heb je dan nog meer stukken:)

xbox

Legacy Member
heb ik ook gehad, bij sommige en altijd dezelfde games gaf hij dat. Ik heb hem teruggedaan en ik kreeg een nieuwe lens. Sindsdie heb ik het probleem niet meer gehad!


-Philippe-

Killer_Jon

Legacy Member
ge krijgt da ook als uw clock ni (goe) ingesteld staat op het MS dashboard
mo kweeni of da mogelijk is zonder chip om u klok ni ingesteld te hebben...

cornetto

Legacy Member
mathieu zei:
euhm ik krijg bij 2 games "the disc might be dirty or damaged" bij freedom fighters en nfsu
ik heb freedom fighters al eens terug gebracht en ik krijg nog altij hetzelfde probleem, ligt da mss aan min xbox omdat de lens vuil is of zo,
kan ik daarvoor dan nnen cleandisc gebruiken ?

licht dat misschien niet aan je dvd-drive?kheb gehoord dat mensen die een thomson drive nogal van die probs hebben...

mathieu

Legacy Member
xbox zei:
heb ik ook gehad, bij sommige en altijd dezelfde games gaf hij dat. Ik heb hem teruggedaan en ik kreeg een nieuwe lens. Sindsdie heb ik het probleem niet meer gehad!


-Philippe-
ja ik heb dus geen garantie niemeer want ik heb hem al een jaarenhalf,
dus hoeveel gaat da kosten?

mathieu

Legacy Member
cornetto zei:
licht dat misschien niet aan je dvd-drive?kheb gehoord dat mensen die een thomson drive nogal van die probs hebben...
ja kan der moeilijk een nieuwe dvd drive insteken

xbox

Legacy Member
mathieu zei:
ja ik heb dus geen garantie niemeer want ik heb hem al een jaarenhalf,
dus hoeveel gaat da kosten?
zoek een kapotte xbox en vervang hem zelf, og koop er gewoon zelf één!

EryciusPuteanus

Legacy Member
xbox zei:
zoek een kapotte xbox en vervang hem zelf, og koop er gewoon zelf één!
Eh? Is 't goedkoper om ne nieuwe Xbox te kopen dan om die drive te laten vervangen? Ik heb de laatste tijd ook veel problemen met m'n drive, en uiteraard ook al buiten garantie.

fixer187

Legacy Member
EryciusPuteanus zei:
Eh? Is 't goedkoper om ne nieuwe Xbox te kopen dan om die drive te laten vervangen? Ik heb de laatste tijd ook veel problemen met m'n drive, en uiteraard ook al buiten garantie.

Nee het is niet goedkoper dan een nieuwe te kopen maar het scheelt ni veel.
Ik zou een nieuwe kopen en ergens een drive op de kop te tikken en deze in de oude xbox zelf proberen te steken. Als dit lukt heb je er twee of dan nog kan je wat geld recuperen door de oude te verkopen ;)

Mike Ty$on

Legacy Member
mathieu zei:
ja ik heb dus geen garantie niemeer want ik heb hem al een jaarenhalf,
dus hoeveel gaat da kosten?

je hebt nog WEL garantie, maat
je hebt 2 jaar garantie, dus belt nu nog voor het te laat is (tis gratis nr):)

fixer187

Legacy Member
ik heb ook 2 jaar garantie samen met ne maat terwijl in het boekje 1 jaar staat, maar er is normaal een document waar dat het opstaat. Ik heb ook al van vele vernomen dat ze maar 1 jaar hebben, terwijl ne maat zene xbox na 1.5 jaar nog onder garantie heeft binnen gedaan.

Mike Ty$on

Legacy Member
iedereen heeft 2 jaar garantie zenne, bij mij stond er ook 1 jaar op die kaart, ikke gebeld en die zei 2 jaar zodus...mja miss ist op te lossen door al uw savegames te wissen van die spellen :doh:

fixer187

Legacy Member
Op de kaart stond 2 jaar bij mij en mene maat, alleen in het boekje 1jaar

Mike Ty$on

Legacy Member
@Mathieu belt naar helpdesk 0800/79 790 en die gasten zullen u wel verder helpen :scream:

xbox

Legacy Member
EryciusPuteanus zei:
Eh? Is 't goedkoper om ne nieuwe Xbox te kopen dan om die drive te laten vervangen? Ik heb de laatste tijd ook veel problemen met m'n drive, en uiteraard ook al buiten garantie.
Je moet niet per sé een nieuwe kopen van ms zelf of een van de 3 standaard dvd-drives...

venom123

Legacy Member
ja ik heb ook 2jaar gehad maar ik heb hem vanaf dattem uit was dus ong 500 euro maar ik had er probs mee ik heb 2keer ne nieve gekrege:p sinds dan heb ik nog altijd dezelfde en geen probs meer

TimeFtw

Legacy Member
ik had ook die problemen, heb lenscleaner gebruikt en nu gaat alles weer perfect!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan