Destroyer
Legacy Member
Nickolajev zei:tgrappigst is et feit da gij gewoon domweg erin gelope zijt..
Souleh eeft namelijk zo goed als nooit mohaa gespeeld...
edit: ja des kweet da ge die andere reply kunt leze![]()
hehe kwas em al aant lezen
nuja, ik ga dees toch closen, iedereen weet da boostmaster eringelopen was
en tga nie echt meer op spearheadrecruitment