F0x
Legacy Member
was maar een grapjeTiM007 zei:idd is zo irritant =( in TDM & SD cup verlore tege spanjaarde GRRRR
@F0x kben geen racist![]()
tralalalala
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
was maar een grapjeTiM007 zei:idd is zo irritant =( in TDM & SD cup verlore tege spanjaarde GRRRR
@F0x kben geen racist![]()
zjatkop zei:ik heb geen clan om mee te doen :[
(hint? :<)

mrjack zei:BuD :/ keb die demo es gezien van BuD tegen pp omg wa ne lamers -_-

zjatkop zei:mja ik mag bud joinen, ma heb het nog nie gedaan
)"ik ni^^pathfinder^^ zei:rattrap heeft mij ook al 3 keer gevraagd, mja,n/o ma kheb geen zin om in een spray clan te zitten
en btw ik kan toch in betere geraken![]()
ad:Aske ijsjes zit te ete tijdens uwen try-out war ni neeF0x zei:ik niad:

ZoidBerg zei:Aske ijsjes zit te ete tijdens uwen try-out war ni nee![]()

Hardop geleze en ik versta em...Tempest zei:Zoid, nu moete uwe zin is hardop lezen, daar klopt geen reet van![]()
Tempest zei:Als ge misschien leestekens zou zetten zouk het begrijpen![]()
V3t3r@n zei:BOELZOEKER!!!

Wazzie zei:mja in de hoop dat ze ons in second league steken dat we normaal gezien kunnen winnen. In die première league hebben we toch niets te zoeken.
(")(°.°)(")
DiLinja zei:kheb een voorgevoel da wel in premier league gaan spele :/

Springfield zei:dan mailde de supivisor en zegt dage niet in premier league wilt spelen maar wel in second league en klaar is kees![]()