Archief - Clan

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

D@rK Sl@YeR

Legacy Member
Ik zoek een clan voor Rainbow six: Black arrow
Dus als ge mij in uw clan wil laat dan iets weten
Tag: crazy slayer
Stuurt we eerst een friend request want voor de moment zit ik nog bij zo'n engelse clan ma die doen bijna nooit competion

waveshaper

Legacy Member
ik zou ook wel in een r6:ba clan willen zitten ... gewoon om wa meer met belgen te spelen ...

Xiron

Legacy Member
hoe zit het nu
gaan we ne keer samenspelen ...
Want teamwork moete van de meeste mensen op de live ni verwachten

waveshaper

Legacy Member
ge moogt me gerust recruteren zenne ... gamertag: waveshaper

waveshaper

Legacy Member
alle ik zal u straks ne keer recruten dan .. zal zelf wel een clan ineen boxen ... iemand ne goeie titel + tag :) ?

Xiron

Legacy Member
Frontline
of klinkt dat net iets TE stoer :p

RivalSchool
Hm , goeie groep maar suckt mss wel voor ne clan:p

D@rK Sl@YeR

Legacy Member
Gaan jullie nu een clan opstarten ofwa anders kom ik er wel bij? :niceone:

waveshaper

Legacy Member
ok ik hem een clan opgericht punkbusters :) -over de naam kunnen we nog discusiieren en veranderen- .. tag: punk ... volgende mensen hem ik ne recruit henne gestuurd:

xiron
crazy slayer

nog mensen die willen joinen ???

D@rK Sl@YeR

Legacy Member
Merci ik ga direct is ff op xbox live spele ga de ook?
Lekker fragge :D

Xiron

Legacy Member
hey
straks , ben juist belgie rondgetoerd voor gitaarwinkels :p
Kben kapot,
sebiet komt er ne kerel mijne intellifex overkopen en dan moetek nog naar ne kerel hier in puurs zelf iets overkopen
help :p:p
Tot straks op de live punks

waveshaper

Legacy Member
gehe .. als er nog geïnteresseerden zijn , let me know and i send you a recruit !!!

DO YOU FEEL LUCKY .. PUNK .... WELL DO YA :)

Xiron

Legacy Member
kheb is gezien en ik heb ni echt IETS ontvangen ofzo
...
enlighten me :)

waveshaper

Legacy Member
weird .. ik zou gezworen hebben dat ik naar xiron eentje gestuurd hem ... of is da uwe gamertag nie ?

Is ne gamertag eigelijk hoofdletter gevoelig ???

Xiron

Legacy Member
ahh nee dat is hem niet :)
het is Xi3oN (aangezien er al nen debiel was die Xiron had :) )
Nee ni caps-gevoelig ... in uw lijst verschijnt alles in kleintjes alsek mij ni vergis

Tot later

waveshaper

Legacy Member
zal deze avond u nog es ne recruit sturen me de juste gamertag :) .. zit nu op werk ...

D@rK Sl@YeR

Legacy Member
gij hebt goe werk.
Ge moogt gewoon wa opt forum zitte. :naughty:

waveshaper

Legacy Member
das omda ik hier men werk hem opgezegd, en dus geven me ze geen projecten meer. Binnen een maand start ik op een ander bedrijf.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan