yannixken
Legacy Member
Hey,
ik ben op zoek naar een belgische SC2 clan waar ik wat ervaring kan opdoen,
ben in mei beginnen spelen, in bronze gedropped, ma gepromoveerd nr silver.
Heb nu 3maand ni gespeeld, ma wil er nu terug aan beginnen, dus zoek een team om mee te trainen!
kben 22, studeer in leuven, heb veel tijd en ik leer snel
voeg me toe:
ConneX
746
Ps: heb TS3, VT, skype, ...
ik ben op zoek naar een belgische SC2 clan waar ik wat ervaring kan opdoen,
ben in mei beginnen spelen, in bronze gedropped, ma gepromoveerd nr silver.
Heb nu 3maand ni gespeeld, ma wil er nu terug aan beginnen, dus zoek een team om mee te trainen!
kben 22, studeer in leuven, heb veel tijd en ik leer snel

voeg me toe:
ConneX
746
Ps: heb TS3, VT, skype, ...