Lag
Legacy Member
Tis geen BE clan dus vandaar geen post in de Belgian Clans thread 
<ca> is op zoek naar 2 spelers om mee te doen in de CB UT iCTF Fall OpenCup (division 3 omdat we net terug zijn begonnen met spelen).
Skill is een pré, geen vereiste
Wel vereist is dat je redelijk Engels spreekt en met TS2 kunt omgaan etc.
pm me op Quakenet (nick Lag) of kom langs in onze channel #clan-alba .

<ca> is op zoek naar 2 spelers om mee te doen in de CB UT iCTF Fall OpenCup (division 3 omdat we net terug zijn begonnen met spelen).
Skill is een pré, geen vereiste

Wel vereist is dat je redelijk Engels spreekt en met TS2 kunt omgaan etc.
pm me op Quakenet (nick Lag) of kom langs in onze channel #clan-alba .
