Archief - Child of Eden

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Schwimm

Legacy Member
Ok, deze game heeft zelfs niet 1 volledige pagina gehaald.

Deze onlangs gekocht bij een buy frenzy op Zavvi's 2for25£ omdat ik de ervaring eens wou hebben.

Wel... Ik heb 1 leveltje gespeeld, en dit spel staat al bovenaan de vele games die ik gespeeld heb qua "weirdheid". Echt niet te doen trippin' balls, maar wel een heel speciale ervaring.

Eerste leveltje wel al gecleared in 15 minuten. Hoeveel zijn er zo? Volgens een trophy guide (of wat ik eruit kan opmaken) toch niet al te veel. 't Is precies echt de bedoeling dat je gewoon altijd maar de levels beter leert kennen om zo betere scores neer te zetten en trophies te halen. Maar als je dus gewoon alle levels eens wilt doorlopen, ben je hier in 3 uren door of wat?

Ben in elk geval blij dat ik het eens ga proberen.


Edit: DING DING DING! Page 2 has arrived. :p

SpeedySpeedsUp

Legacy Member
Inderdaad geen lange game, maar wel iets speciaals :) Speel je hem met de move of Sixaxis?

Schwimm

Legacy Member
SpeedySpeedsUp zei:
Inderdaad geen lange game, maar wel iets speciaals :) Speel je hem met de move of Sixaxis?

Speciaal hiervoor de Move geleend van een maat. :p

Schwimm

Legacy Member
Uitgespeeld!

Enfin, in zoverre je dergelijke game kan "uitspelen", want de levels zijn duidelijk gemaakt om je te doen terugkeren. Maar té veel games nog liggen, en geen zin om highscores te verbeteren dus laat ik het maar zo.

Blij dat ik het eens meegemaakt heb, want 't is toch een unieke ervaring. Langs de andere kant vind ik het ietwat spijtig dat ik hier €15 aan gehangen heb, want ben niet volledig "bevredigd" door dit spel. Kan er niet echt de vinger op leggen waarom. Het samen gaan van audio en visuals is dan weer ongezien. Echt een unieke ervaring dus. Zeer trippy allemaal. ^^

SpeedySpeedsUp

Legacy Member
Schwimm zei:
Uitgespeeld!

Enfin, in zoverre je dergelijke game kan "uitspelen", want de levels zijn duidelijk gemaakt om je te doen terugkeren. Maar té veel games nog liggen, en geen zin om highscores te verbeteren dus laat ik het maar zo.

Blij dat ik het eens meegemaakt heb, want 't is toch een unieke ervaring. Langs de andere kant vind ik het ietwat spijtig dat ik hier €15 aan gehangen heb, want ben niet volledig "bevredigd" door dit spel. Kan er niet echt de vinger op leggen waarom. Het samen gaan van audio en visuals is dan weer ongezien. Echt een unieke ervaring dus. Zeer trippy allemaal. ^^
15 euro is keer iets gaan drinken, prijs jezelf gelukkig dat je er het dubbele in GM niet voor hebt betaald.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan