FuLcRuM
Legacy Member
Kijk hier maar eens naar:
http://www.cod-center.com/files/cheater.wmv
Is vanop de server van RSOBB als ik me niet vergis...
+
In een bevriende clan van ons is er ook iemand betrapt en er af gekicked...
hallo recons
We hebben vandaag een triestige beslising genomen
zoals de meesten al vermoeden zat er een cheater onder ons
(RC)shadow(BE) maakte tijdens de war tegen de BELGIANS gebruik
van een wallhack zie link onderaan
ook hebben we ongeveer 2GB film materiaal hoe shadow de vijand
ligt te volgen door de muren (gefilmt tijdens honor games )
ook was hij al geregistreed op punksbusted op de cheaters lijst waar
wij in het begin niets van wisten !!!
ik hoop dat dit de enigste keer is dat wij moesten optreden voor zo een feit.
(RC)shadow(BE) is geen lid meer van de reconclan-1jp (banned)
link naar de pics http://www.reconclan-1jp.be/images/busted/pb000017.jpg
http://www.reconclan-1jp.be/images/busted/pb000019.jpg
the crew
Tijdens de war had hij 30-40 kills en hij wist ons telkens te vinden. Zaten wij stil achter een hoek de situatie te bekijken dan kwam hij al schietend vanachter de hoek, zaten we er niet dan deed hij het niet...
Na 1 map was de fun er af
BAN THE MOTHERF*CKER! :d
(allready done btw
)
http://www.cod-center.com/files/cheater.wmv
Is vanop de server van RSOBB als ik me niet vergis...
+
In een bevriende clan van ons is er ook iemand betrapt en er af gekicked...
hallo recons
We hebben vandaag een triestige beslising genomen
zoals de meesten al vermoeden zat er een cheater onder ons
(RC)shadow(BE) maakte tijdens de war tegen de BELGIANS gebruik
van een wallhack zie link onderaan
ook hebben we ongeveer 2GB film materiaal hoe shadow de vijand
ligt te volgen door de muren (gefilmt tijdens honor games )
ook was hij al geregistreed op punksbusted op de cheaters lijst waar
wij in het begin niets van wisten !!!
ik hoop dat dit de enigste keer is dat wij moesten optreden voor zo een feit.
(RC)shadow(BE) is geen lid meer van de reconclan-1jp (banned)
link naar de pics http://www.reconclan-1jp.be/images/busted/pb000017.jpg
http://www.reconclan-1jp.be/images/busted/pb000019.jpg
the crew
Tijdens de war had hij 30-40 kills en hij wist ons telkens te vinden. Zaten wij stil achter een hoek de situatie te bekijken dan kwam hij al schietend vanachter de hoek, zaten we er niet dan deed hij het niet...
Na 1 map was de fun er af

BAN THE MOTHERF*CKER! :d
(allready done btw
)
ad: 

