Archief - Cheaten met PB is mogelijk :sad:

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FuLcRuM

Legacy Member
Kijk hier maar eens naar:

http://www.cod-center.com/files/cheater.wmv

Is vanop de server van RSOBB als ik me niet vergis...

+

In een bevriende clan van ons is er ook iemand betrapt en er af gekicked...

hallo recons

We hebben vandaag een triestige beslising genomen
zoals de meesten al vermoeden zat er een cheater onder ons
(RC)shadow(BE) maakte tijdens de war tegen de BELGIANS gebruik
van een wallhack zie link onderaan
ook hebben we ongeveer 2GB film materiaal hoe shadow de vijand
ligt te volgen door de muren (gefilmt tijdens honor games )
ook was hij al geregistreed op punksbusted op de cheaters lijst waar
wij in het begin niets van wisten !!!
ik hoop dat dit de enigste keer is dat wij moesten optreden voor zo een feit.

(RC)shadow(BE) is geen lid meer van de reconclan-1jp (banned)
link naar de pics http://www.reconclan-1jp.be/images/busted/pb000017.jpg
http://www.reconclan-1jp.be/images/busted/pb000019.jpg

the crew


Tijdens de war had hij 30-40 kills en hij wist ons telkens te vinden. Zaten wij stil achter een hoek de situatie te bekijken dan kwam hij al schietend vanachter de hoek, zaten we er niet dan deed hij het niet...

Na 1 map was de fun er af :(

BAN THE MOTHERF*CKER! :d

(allready done btw :p)

byter

Legacy Member
/geschokeerd :sad:

:ironic:

maar uhm fps + cheatvrij = illusie
pb houdt gewoon whiners ff stil en ontdekt de meer bekende "cheats" maar als iem zelf iets code of iets privat houdt is het moeilijk tegen te houden

FuLcRuM

Legacy Member
net daarom...

iedereen denkt dat met PB geen cheaters meer op de server kunnen, maar dat kunnen ze dus wel...

>P>Rushbunny

Legacy Member
Tja, cheaters blijven er altijd, zelfs met PB :sad:

PB helpt enkel om het "grotere deel dat wel eens wilt proberen maar toch uiteindelijk het verstand hebben om dit niet te doen met PB" deruit te halen. :ironic:

Bannen achteraf is idd de enigste pleister op de wonde :tongue:

Bram:>

Legacy Member
dan heb je wss een dom geval van een cheaten meegemaakt .
Meeste ''pro'' cheaters verbergen t zodanig dat t onopspoorbaar is als je de demo bekijkt. ( *lees* ni late opvallen , dus ni de hoek omgaan schietend ...)

pack

Legacy Member
pb detecteert enkel gekende cheats. Je kan cheats mailen naar [email protected], goed naam van game en zo vermelden.

Volgende update zit detectie er dan wel in.


voor rest werkt pb maar als een virusscanner, enkel zaken ontdekken die er al zijn :)

Young

Legacy Member
pfff :(

Het is het eerste nie dat ik van cheaters hoor ..

2 week geleden zat er gewoon een doodleuk te aimbotten op telenet public :tongue:

F0x

Legacy Member
maja, ge kunt zo blijven zagen é...

gelijk als byter zegt, da is een illusie om alles cheatvrij te houden


ge kunt alleen hopen da die mensen een vette ban krijgen... :(

Pele

Legacy Member
voor elke gepakte cheater zijn er 5 ongepakte op diene moment aant cheaten :/

TiM007

Legacy Member
Pele zei:
voor elke gepakte cheater zijn er 5 ongepakte op diene moment aant cheaten :/
nope atm worden alleen maar de cheaters met "bekende" cheats opgepakt ben je zelf proggrammuer ofzo kan je gewoon cheate zonder dat iemand het weet maar natuurlijk als je ze public maakt natuurlijk kans dat pb dat detecteer dus tege cheaters kan je niet altijd iets tege doen.

prozackx

Legacy Member
TiM007 zei:
nope atm worden alleen maar de cheaters met "bekende" cheats opgepakt ben je zelf proggrammuer ofzo kan je gewoon cheate zonder dat iemand het weet maar natuurlijk als je ze public maakt natuurlijk kans dat pb dat detecteer dus tege cheaters kan je niet altijd iets tege doen.


je hoeft da nie te harhale hoor, pack heeft dat al gezegd.

en leestekens zijn een mooie uitvinding!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan