Archief - Cheatcartridges voor gameboy

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Teknoman

Legacy Member
Het is gewoon om te zeggen dat ge in de dreamland in kuurne zeer goedkoop xplodergb en action replay voor gameboy color en de gameboys ervoor kunt kopen. Die xplodergb heb ik gekocht en kostte maar 99 cent! Die action replay die ze hebben is 4,99 en nog zo een cheatding van thrustmaster is 1 euro.
Het werkt wel niet voor gba games.

Pharia

Legacy Member
Een X-ploder voor de GBA zou wel interresant zijn, waar kan ik zoietz vinden en hoeveel kost het?

Monoke

Legacy Member
black DeMoN zei:
Een X-ploder voor de GBA zou wel interresant zijn, waar kan ik zoietz vinden en hoeveel kost het?

Er bestaan van Datel Action Replay's voor GBA, dacht dat dei rond de 24.99 lagen.

De versie voor de cube is aardig prijzig maar wordt ook direct uitgerust met een freeloader.

[bron]

Pharia

Legacy Member
X-ploder zou handiger zijn, heb al een AC maar ben er helemaal niet tevreden over, zoals altijd word Europa als een mindere bekeken en dat is deze keer ook niet anders, de amerikaanse AC bezit namelijk meer cheats dan die voor die van Europa... :ironic: X-ploder all the way, maar waar kan ik deze vinden !

FRozEN_FRoST

Legacy Member
omg, black DeMoN, noob, ge moet in de AR (kdenk da ge da bedoelt?) wel zelf u codes invoere he, of denkt ge soms da ze der nu al codes in kunne steke voor een spel da binne een jaar uitkomt...

Teknoman

Legacy Member
Ja, ik moest in die xploderGB ook nog zelf de codes voor pokemon silver insteken en al, die zaten er ook nog niet in. Dat ding staat dan nog in het duits, dus het is nog meer zoeken.

Als ge zoiets wilt voor gba kunt ge dat toch vragen in game mania, zij kunnen dat normaal wel bestellen moesten ze dat niet binnen hebben.

Pharia

Legacy Member
FRozEN_FRoST zei:
omg, black DeMoN, noob, ge moet in de AR (kdenk da ge da bedoelt?) wel zelf u codes invoere he, of denkt ge soms da ze der nu al codes in kunne steke voor een spel da binne een jaar uitkomt...


Zozo nOOb eej... :ironic: Ge moet dien AR ( AC was idd een foutje) aansluiten op u pc, dan de cheats downloaden me diene software da ge van diene site kunt afhalen, hebbek gedaan ma toen heb ik eens me de Amerikaanse Software geprobeerd en die cheats waren zoveel beter en ook meer van de nieuwere games ma die werken ni op de europese, natuurlijk ben ik zo dom niet !!! En zelf invoeren duurt veel te lang da via software laten overkopieren is veel makkelijker...

Tssss... nOOb :wtf: ik kom hier in een gelijkaardige situatie terecht als een paar maanden geleden....

the evil ganon

Legacy Member
black DeMoN zei:
Tssss... nOOb :wtf: ik kom hier in een gelijkaardige situatie terecht als een paar maanden geleden....

Vraag naar de 'The Evil Ganon & Zappy, redders in nood'-service. :unsure:

zappy

Legacy Member
the evil ganon zei:
Vraag naar de 'The Evil Ganon & Zappy, redders in nood'-service. :unsure:

inclusief ' :cool: ' smilie :unsure:

nee, demoon die zwart is, PAR(PRO action replay) is anders. dan moeste codes intikken en dan krijgde die code, of ge koopt ultimate cheats for ..., dan hebde sowizo codes.

imo vrij dom en je geld ni waard, ik heb nu 2 (GRATIS)discs maarmee ik in totaal 8-9 games kan mee becheaten, waarvan ik er 3 heb, maar da's maar dom, infinite live en die brol. als ge da gebruikt is de kick weg!

geen cheats, lekker fijn, zo kan je gamen met zonneschijn:)

:unsure:

Pharia

Legacy Member
the evil ganon zei:
Vraag naar de 'The Evil Ganon & Zappy, redders in nood'-service. :unsure:

Lol ja :p Het waren idd jullie die mij daaruit hielpen :bow: Nog altijd zeer dankbaar daarvoor ;)

X-ploder zou ik willen kopen voor Pokémon Ruby, daarmee kan je de oude pokémon er ook in voegen, ik wil dit omdat ik Fire Red en Leaf Green niet wil kopen omdat het maar uitmelkerij word...

zappy

Legacy Member
black DeMoN zei:
Lol ja :p Het waren idd jullie die mij daaruit hielpen :bow: Nog altijd zeer dankbaar daarvoor ;)

X-ploder zou ik willen kopen voor Pokémon Ruby, daarmee kan je de oude pokémon er ook in voegen, ik wil dit omdat ik Fire Red en Leaf Green niet wil kopen omdat het maar uitmelkerij word...

ja, eerst die oude Pokémons... mmm, eens die Pokémon toevoegen... infinite live effe toepassen... he, da's fijn...

cheaten= zwak, dom, geldverspilling

Pharia

Legacy Member
Niks inf. life :p Da vinnek eerlijk gezegd ook wel laf, gewoon die oude pokémon in men spel hebben, het moet zo zalig zijn om die oude Charizard te hebben in Ruby :doc:

zappy

Legacy Member
black DeMoN zei:
Niks inf. life :p Da vinnek eerlijk gezegd ook wel laf, gewoon die oude pokémon in men spel hebben, het moet zo zalig zijn om die oude Charizard te hebben in Ruby :doc:

maar ge hebt die al in een andere game, nu kunde hem zien in *slik* Ruby grahics en zelfs 3D op colosseum:o

ni kopen, geldverspilling.

Pharia

Legacy Member
Pokémon die je niet kan verkrijgen in dat spel en ze er toch kunnen inzetten met een cheat ding, vind ik persoonlijk helemaal niet cheaten, want cheaten doe ik meer voor de fun of als ik een game al eens heb uitgespeeld.

Teknoman

Legacy Member
Kunt ge die oude pokemon niet gewoon overruilen van één van de oudere games?

zappy

Legacy Member
black DeMoN zei:
Pokémon die je niet kan verkrijgen in dat spel en ze er toch kunnen inzetten met een cheat ding, vind ik persoonlijk helemaal niet cheaten, want cheaten doe ik meer voor de fun of als ik een game al eens heb uitgespeeld.

juist, al uitgespeeld... dus gij hebt 200 pokémons in uw pokédex.

ma wa hebde nu aan een Charizard? Ik vind het ook een zalige pokémon(beter als Blastoise, tim), maar dan kunde aan uw vriendjes laten zien dat ge de stekrste zijt, dat ge gecheat hebt en ge kunt heb mss trainen tot lvl 100.

gij geeft dus in feite pakweg €15-30 uit voor een Charizard en de rest die ge kunt optrainen en uw vriendjes mee verslaan... ge kunt de rest trouwens ni vangen, dus waar is de fun... WAAR IS DE FUN? IN FR/GL ZEG IK U, DAAR IS DE FUN!

the evil ganon

Legacy Member
zappy zei:
juist, al uitgespeeld... dus gij hebt 200 pokémons in uw pokédex.

ma wa hebde nu aan een Charizard? Ik vind het ook een zalige pokémon(beter als Blastoise, tim), maar dan kunde aan uw vriendjes laten zien dat ge de stekrste zijt, dat ge gecheat hebt en ge kunt heb mss trainen tot lvl 100.

gij geeft dus in feite pakweg €15-30 uit voor een Charizard en de rest die ge kunt optrainen en uw vriendjes mee verslaan... ge kunt de rest trouwens ni vangen, dus waar is de fun... WAAR IS DE FUN? IN FR/GL ZEG IK U, DAAR IS DE FUN!

Vriendjes? Welke vriendjes? :p

Pharia

Legacy Member
Jullie... :sad: Niet dus (alhoewel...) :p Het gaat mij er helemaal niet om het aan vrienden te laten zien. Ge zij mij een beke aant overtuigen om alle pokémon games te kopen terwijl het echt uitmelkerij is tot en met. Fun is er idd ja, maar waarom geen geld spenderen aan nieuwe ervaringen zoals binnekort de DS en zijn games! :woohoo:

zappy

Legacy Member
en waarom zoude dan geld uitgeven aan een cheatding als ge da geld kunt gebruiken voor uw DS? Dan hebde een Charizard, tevreden? Als ik u zo bezig hoor speelde ni veel op Ruby, en al was het zo, ik heb op Sapphire een Ferilegatr, mijn favo pokémon van de GSC pokémons, maar da is van: jeuj!...:unsure:

Ik raad het u gewoon niet aan, wacht totdat een vriend van u FR/GL koopt, doe mee aan prijsvragen of iets anders, maar koop geen cheatding, ge hebt spijt na een week of 2....
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan