Archief - chat commands

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

giganta

Legacy Member
lo

sinds dat ik mijn binds heb veranderd werken mijn chat commands niet meer goed

ik heb mijn wapens gebonden aan 1 2 3 en 4

1 knife
2 pistol
3 autogun
4 grenades

en als ik dan chat command doe

bv x 3 ( need back up ) dan krijg ik een ander command te horen ( bv affirmative )
en zo is dat bij de meeste chat commands. ze staan allemaal niet standaard sinds dat ik mijn weapon slots heb gebonden.

ik heb ook al al mijn binds eens gerest en alles stond dan terug anders van team commands.
en toen ik het terug veranderde was alles weer al omgekeerd.

weet iemand hoe dat komt ?

ps : en nog een probleemke ;
sinds kort werkt mijn spray niet meer.
als ik mijn spray in map cstrike zet dan heb ik nog steeds de standaard spray logo


grtz

zero1138

Legacy Member
op het eerste heb ik geen antwoord soz, maar het 2de kan zijn omdat :

ten 1ste: ge moogt nooit gaan zien in u options of da der wel in sta dan moet ge terug vant begin beginne

ten 2de mss servers da da ni toelate ...

greetz

Snoy'

Fraggie

Legacy Member
ik neem aan dat je zo iets hebt staan in je cfg

bind "1" "weapon_ak;weapon_colt;weapon_.." ?
ifso

hud_fastswitch "1"
bind "1" "slot1"
bind "2" "slot2" enz (pak wel andere knoppen voor je grens, 1 knop/gren)
enz

dan kan je met die knoppen zowel voten/radio als je wapen trekken

giganta

Legacy Member
Fraggie zei:
ik neem aan dat je zo iets hebt staan in je cfg

bind "1" "weapon_ak;weapon_colt;weapon_.." ?
ifso

hud_fastswitch "1"
bind "1" "slot1"
bind "2" "slot2" enz (pak wel andere knoppen voor je grens, 1 knop/gren)
enz

dan kan je met die knoppen zowel voten/radio als je wapen trekken


ik heb het gewoon zo gedaan in console

bind 1 slot 3
bind 2 slot 2
bind 3 slot 4

Fraggie

Legacy Member
ja ma kben eigelijk nie helemaal mee

+ als je in console dit typt: bind 1 slot 1
dan komt er nie meer uit als: bind "1" "slot"

met haakjes werken

giganta

Legacy Member
Fraggie zei:
ja ma kben eigelijk nie helemaal mee

+ als je in console dit typt: bind 1 slot 1
dan komt er nie meer uit als: bind "1" "slot"

met haakjes werken



ok, kzal het zo eens proberen ;)

ty

giganta

Legacy Member
nope fraggie...

kheb het probleem nog steeds als ik mijn slots verander.
ik heb het gedaan zoals jij het zegt (bind "1" "slot3")

en ik heb het ook eens geprobeerd via "option""keyboard"
en de team commands veranderen nog steeds.


weet echt niemand hoe dat komt?

dimpy

Legacy Member
back to basic

maak een kopie van uw cfg, ga naar cs en zet alles trug op default
dan zet ge uw buyscript + andere scripts er terug in

giganta

Legacy Member
dimpy zei:
back to basic

maak een kopie van uw cfg, ga naar cs en zet alles trug op default
dan zet ge uw buyscript + andere scripts er terug in



kheb het net gedaan. en het helpt niet.


probeer het eens zelf...

verander uw binds naar deze :

bind "1" "slot3"
bind "2" "slot2"
bind "3" "slot1"
bind "4" "slot4"

en verander uw "radio 1 en 2 & messagemode" naar :

bind "x" "radio2"
bind "y" "messagemode"
bind "z" "radio1"

en probeer dan eens een messagemode command
is zien of uw commands dan ook verkeerd staan

grinshu

Legacy Member
(bind "1" "slot3")
bind "1" "slot1" moet da zijn e
dan nog hud_fastswitch "1"
dan ga je : radiocmds gaan goe staan maar als je op 1 drukt krijg je je autogun en niet je knife(wel automatisch)
maar euh als je die knoppen wilt behouden probeer zo eens (ben niet zeker of het lukt)
bind "1" "slot1;weapon_knife"
bind "2" "slot2;weapon_deagle" maar hier heb je dan probleem da je andere pistols ook moet binden aan die 2 hé
bind "3" "slot3;weapon_colt" zelfde probleem...
volgens mij moet ge in deze richting zoeken, als ik u goe begrijp
mss da iemand anders u nu verder kan helpe

grinshu

Legacy Member
giganta zei:
kheb het net gedaan. en het helpt niet.


probeer het eens zelf...

verander uw binds naar deze :

bind "1" "slot3"
bind "2" "slot2"
bind "3" "slot1"
bind "4" "slot4"

en verander uw "radio 1 en 2 & messagemode" naar :

bind "x" "radio2"
bind "y" "messagemode"
bind "z" "radio1"

en probeer dan eens een messagemode command
is zien of uw commands dan ook verkeerd staan

de reden waarom je verkeerde radiomessages hoort, is omdat je de slots verandert
wanneer jij met die binds roger that/affirmative wil zeggen moet je 1 drukken (gebind als "slot1")
zie hierboven voor juiste(re) binds

giganta

Legacy Member
ok, door één of andere reden zonder iets te veranderen staat alles zoals wou. mijn binds staan zoals ik het wilde en de team commands werken zoals het moet.

maar nu is het probleem...
als ik bv mijn ak47 vast heb ( die is gebonden aan 3 )
en ik wil affirmative zeggen ( ik druk daarvoor c,1 in )
dan veranderd hem naar knife ( knife is gebonden aan 1 )
maar ik hoor wel affirmative.

en met hud_fastswitch "0" spelen is wel erg klote...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan