Archief - cdkey invalid [game nieuw]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dimpy

Legacy Member
alsk wil connecten naar battle.net dan geeft ij dat mijn cdkey invalid is..

tgaat nu over tft en ni over roc
een manier om die cdkey trug te krijgen?

dimpy

Legacy Member
next prob : kan ni connecten naar battle.net omdak geen internet heb
ma keb wel degelijk internet, anders zouk ier toch ni kunne poste

joenge, kem al nix anders als miserie gehad me diene warcraft, dant nu eindelijk ne keer begint te werken eh

vyeate

Legacy Member
dat is je straf omdak ge eerst wc op alle illigale manieren probeerde te krijgen,dont mes with warcraft ;_;

SpeedyTurboZ

Legacy Member
dimpy zei:
alsk wil connecten naar battle.net dan geeft ij dat mijn cdkey invalid is..

tgaat nu over tft en ni over roc
een manier om die cdkey trug te krijgen?

Hoe 't gaat nu over tft en ni over roc?
Ge moet van BEIDE spellen ne geldige key hebben, om online te kunne me tft.
en over da internet da is idd wel vreemd...

Tomasken

Legacy Member
haha als je het origineel hebt dan hebde pech dan eeft iemand uwe CD-key om online mee te spelen :D

dimpy

Legacy Member
SpeedyTurboZ zei:
Hoe 't gaat nu over tft en ni over roc?
Ge moet van BEIDE spellen ne geldige key hebben, om online te kunne me tft.
en over da internet da is idd wel vreemd...

keb battle chest ofzoiets gekocht
keb ze nu alle twee gekocht, d8 om maar van de eerste keer te beginnen me tft .. naar de activiteit van dees forum te zien ist meer tft da gespeeld wordt.

enfin, tzou al veel zijn moest ek 1 van de 2 kunnen spelen.
da van can't connect to battle.net, ist gewoon battle.net da plat ligt of iets anders?

dimpy

Legacy Member
ahja, nog ffkes duidelijk stellen

tft : cdkey is invalid
roc : can't connect to battle.net (gateway staat op europe)

ChfZ | Hanky

Legacy Member
Als ge juist uwen ROC/TFT hebt geinstalleerd, moete ne keer alt/tab doen, en kijke of uwen firewall nen pop-up heeft gedaan. Em vraagt dan of ROC/TFT op't internet mag, gewoon "yes" pakke en dan kunde op't inet me uwe ROC/TFT

donderz

Legacy Member
kan mss zijn, dat der dinges van illegale versie zen achtergebleven, ook al hebde reinstall gedaan (der zen altijd in register dinges die achterblijven). Kheb met starcraft ook ooit problemen gehad toen datk nen crack gebruikt had. Die gateways ware veranderd en reinstall helpte daar ook niet voor

waffel

Legacy Member
donderz zei:
kan mss zijn, dat der dinges van illegale versie zen achtergebleven, ook al hebde reinstall gedaan (der zen altijd in register dinges die achterblijven). Kheb met starcraft ook ooit problemen gehad toen datk nen crack gebruikt had. Die gateways ware veranderd en reinstall helpte daar ook niet voor


reformateren? :unsure:

dimpy

Legacy Member
nvm alles is solved
battle.net is gelijk steam, 't eeft ups/downs precies (ja, ik was ne cs'er)

@admin : close

waffel

Legacy Member
dimpy zei:
nvm alles is solved
battle.net is gelijk steam, 't eeft ups/downs precies (ja, ik was ne cs'er)

@admin : close


close dit maar zelf gij !(edit eerste post)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan