Archief - CD-R op X Box ????

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Has_Horoz

Legacy Member
k heb me een xbox gekocht en ik wou er wa muziek op de harde schijf zetten , dus heb ik vlug wa muziek gezet op een Cd-r ma het probleem is dat men xbox de cd nie kan lezen ??? :doh:
Hoe kan ik het probleem oplossen ??!! :confused:

Has_Horoz

Legacy Member
ok thx

k heb die van Samsung en de cd s zijn van maxell ??

gStar

Legacy Member
Has_Horoz zei:
ok thx

k heb die van Samsung en de cd s zijn van maxell ??

Maxell kennek denk wel. mor of die goei kwaliteit hebben.

Samsung drive mag geen probleme zijn. allez CD'kes normaal ook ni.
Want kheb zelf goeikoop CD'kes en alles lukt hier goe.

count3rkill3r

Legacy Member
Has_Horoz zei:
k heb me een xbox gekocht en ik wou er wa muziek op de harde schijf zetten , dus heb ik vlug wa muziek gezet op een Cd-r ma het probleem is dat men xbox de cd nie kan lezen ??? :doh:
Hoe kan ik het probleem oplossen ??!! :confused:


ge moet da gewoon op nen cd-rw zetten dan macheerd da uitstekend ik doe da ook altijd ;)

cooly

Legacy Member
bij mij werkt da bij geneen van de 2,
maja,ik e dan ook een thomson drive he:p

fixer187

Legacy Member
idd met ne cdr-w kukt het wel, maar euh je moet wel het op muziekformat schrijven hé. Originele cd's lukken ook altijd... ;)


cooly zei:
bij mij werkt da bij geneen van de 2,
maja,ik e dan ook een thomson drive he:p

bij ne maat van mij macheert da, heeft ook ne thomsson, misschien een ander merk kopen

Teknoman

Legacy Member
Has_Horoz zei:
k heb me een xbox gekocht en ik wou er wa muziek op de harde schijf zetten , dus heb ik vlug wa muziek gezet op een Cd-r ma het probleem is dat men xbox de cd nie kan lezen ??? :doh:
Hoe kan ik het probleem oplossen ??!! :confused:

Ge hebt het toch wel als audio-cd gebrand?
Als ge gewoon als datacd er wat liedjes opzet dan gaat het niet lukken.

Ik heb ook een samsung drive en daarmee gaat dat perfect om cd-r's te lezen.

xbox

Legacy Member
TwistyEnerGy zei:
Maxell kennek denk wel. mor of die goei kwaliteit hebben.

Samsung drive mag geen probleme zijn. allez CD'kes normaal ook ni.
Want kheb zelf goeikoop CD'kes en alles lukt hier goe.
Da maakt ni uit welk type normaal. Het enige verschil in prijs heeft er mee te maken hoe de beveiligingslaag tegen krassen er is op bevistigd en in welke maten het er aanwezig is.

cheerz

Philippe

cooly

Legacy Member
fixer187 zei:
idd met ne cdr-w kukt het wel, maar euh je moet wel het op muziekformat schrijven hé. Originele cd's lukken ook altijd... ;)


bij ne maat van mij macheert da, heeft ook ne thomsson, misschien een ander merk kopen
ik denk da sony cd-rw's goe genoeg zijn?
khad daarvoor andere,van goekoper merk,werktten ook nie :s
welk merk gebruikt u maat?

cooly

Legacy Member
fixer187 zei:
weet het ni van buiten ,zal het vanavond eens vragen. Bij mij werkte ook niets behalve zijn cd-rw's en heb indertijd echt minimum 6 verschillende audio en datta format cd's gekocht, was een kostelijke zaak.
Heb toen ook ne thread aangemaakt, misschien kan je m nog opgraven.

edit
voila
https://www.beyondgaming.be/archive/games-general.91/xbox-drives-audio-cds.231119
dus die cd-rw's van u maat zijn van memorex zie ik in die thread,
kga daar dan keer 1tje van kope :)

bogy

Legacy Member
xbox zei:
Da maakt ni uit welk type normaal. Het enige verschil in prijs heeft er mee te maken hoe de beveiligingslaag tegen krassen er is op bevistigd en in welke maten het er aanwezig is.

cheerz

Philippe


niet echt correct ...

er zijn echt wel verschillen tussen de merken, en niet alleen het beschermingslaagje is dan anders, ook de Dye zelf (het laagje waarop je schrijft) is van ander materiaal gemaakt... en da's juist héél belangrijk!

TouchofEvil

Legacy Member
tlogo van compac disc moeter op staan anders ist nopes!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan