Archief - C&C: Generals - LAN

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Miche

Legacy Member
Hey,

Ik heb een aantal maanden geleden C&C: Generals gekocht in de winkel. Heb dus een officiele cd-key en de officiele cd's. Nu ga ik dit weekend met 2 vrienden een LAN-Party houden, en we willen dus graag C&C: Generals in LAN spelen. Ik wou vragen of dat mogelijk was met 1 key (mijn officiele) ? Of kunnen wij keygens downloaden die in LAN fungeren? Of zijn er andere oplossingen ?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen..

Thx

- Jullie kunnen mij altijd toevoegen op MSN : [email protected] (niet emailen naar dit adres, emails kunnen naar [email protected] )

Miche

Legacy Member
Hallo, iemand? Kheb ni veel tijd meer om het allemaal te regelen.. :s

.:Buanhop:.

Legacy Member
als je met je vrienden online wil spelen ? ja
op lan? neen

Farnsworth

Legacy Member
je kan voor de zekerheid enkele verschillende keys zoeken op het net

who said that :unsure:

Miche

Legacy Member
Het is niet online. Tis met vrienden in LAN (met 3). En ik ben de enigste met een key.

waar vind je de keys

:unsure:

Nicolaz

Legacy Member
ik had eigenlijk dezelfde vraag, en ik had het geprobeert, maar het lukt dus niet, het zegt da mijn key al in gebruik is als iemand wil joinen...

(legaal het spel gekocht, legale key dus)

Zou het misschien helpen om mijn internetkabel uit mijn router te trekke, zodat het spel zeker niet denkt da ik op internet wil spelen?

Nicolaz

Legacy Member
ik heb het dus net nog eens geprobeerd, wat ik tevoren ook had geprobeerd, ik klik multiplayer aan, dan network, ik host een spel, wissel de CD zodat de andere computer ook het spel kan opstarten, ik doe hetzelfde (multiplayer -> network), en ik klik op join nadat ik het spel op de host heb aangeklikt, en ik krijg een error die zegt dat mijn serial al in gebruik is. Ik had trouwens voor alle zekerheid mijn internetkabeltje uit de router getrokke voor ik met dit alles ben begonnen.

Zo zou het dus moeten lukken, zeg jij?

Burny

Legacy Member
Ge MOET verschillende keys hebben, ook voor een offline LAN game. Ik heb het zelf mogen ondervinden :(

Nicolaz

Legacy Member
Burny heeft dus duidelijk hetzelfde probleem als ik, toch zeggen meerdere mensen dat het niet nodig is om verschillende keys te hebben. Op google vind je ook niets dat zegt dat je verschillende keys nodig hebt om te spelen, heeft niemand een oplossing?

-[*RSOD*]-chubby

Legacy Member
Burny zei:
Ge MOET verschillende keys hebben, ook voor een offline LAN game. Ik heb het zelf mogen ondervinden :(

hmm, dat lijkt me raar, ik heb al me ne maat van mij op lan kunnen spelen me exact dezelfde key
ik moet er wel bij zeggen dat wij beiden de no cd-crack geinstalleerd hadden
mss heeft dit er iets met te maken?
ps: het was mijn key die we gebruikte, een officiele

.:Buanhop:.

Legacy Member
ik gebruik no cd online en op lan
tsteekt mij gewoon tegen om altijd die cd erin te porren

Burny

Legacy Member
.:Buanhop:. zei:
ik gebruik no cd online en op lan
tsteekt mij gewoon tegen om altijd die cd erin te porren

Mij ook, dus mount ik maar een image :) Mijn Originele CD vertoont trouwens al barsten, dus die komt nooit meer uit men dooske. Stel da die kapot vliegt in men ROM :s

Maar OT: Het zal dan waarschijnlijk aan die no cd crack liggen, want wij kunnen met géén mogelijkheid in lan tegen mekaar met dezelfde key. Nu heeft men broerke het spel ook gekocht dus problem solved.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan