Archief - CB EC Logo - Creatieve TO'ers?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

-=2H@RD2KiLL=-

Legacy Member
Zijnder hier enige creatieve TO'ers in deze community?
Buiten bv SnOw & Demonic_Cat ken ik niemand dat zich bezig houdt met PhotoShop bijvoorbeeld.

Nuja, als het u intresseert, men zoek nog een logo voor de Clanbase EuroCup X.

voor de geïntresseerden: klik hier

DIT is hetgene dat ik gemaakt heb.

Ben eens benieuwd wie er nog creatief bezig is met de PC :)

H4ns //

Legacy Member
iet vo onze code ^^

diee kan toch ook goe overweg met fotosoep

tikketim

Legacy Member
we zullen is zien wa da we der van kunne maken , maybe steal is vragen

grtz tikke

InSaNiTy-->tony

Legacy Member
-=2H@RD2KiLL=- zei:
Zijnder hier enige creatieve TO'ers in deze community?
Buiten bv SnOw & Demonic_Cat ken ik niemand dat zich bezig houdt met PhotoShop bijvoorbeeld.
Missa ! , photoshop lukt me nog wel vree goe ^^

zal photoshop is terug van ondert stof hale en zien of dak er nog iets van bak :)

SnOw

Legacy Member
pff kga me daar ni mee bezighoude :p

en Glen,
1ste fout : t'is png en gene gif (sta in rules)
2de fout : het is ni transparacy (sta in rules)
3de fout, het lettertype heeft niet de stijl van de rest

en kzal vo de rest ma zwijge of ik moet er zelf een make om me te "bewijzen"

nofunatall

Legacy Member
SnOw zei:
pff kga me daar ni mee bezighoude :p

en Glen,
1ste fout : t'is png en gene gif (sta in rules)
2de fout : het is ni transparacy (sta in rules)
3de fout, het lettertype heeft niet de stijl van de rest

en kzal vo de rest ma zwijge of ik moet er zelf een make om me te "bewijzen"

pwned by barte :)
en ik zal er maar geen maken om mij niet te bewijzen (ik suck erin zne :p)

BsA-Pieje

Legacy Member
[-BlackHawk-] zei:
mss had gij u meer met die screen moeten bezighouden ;)
btw vinnem ook wel nice :niceone:
mja, t was ik die het gedaan had ;)

enkel was hitje hard an't zagen dat het snel moest gebeuren en ik had juist een war geregeld en die kerels waren al op de server enzo...

maar, in't vervolg als iemand zo'n reactie heeft van "tis nen icct'er" ofzo, richt dat dan op mij ipv op de clan... thx

Eternity

Legacy Member
BsA-Pieje zei:
mja, t was ik die het gedaan had ;)

enkel was hitje hard an't zagen dat het snel moest gebeuren en ik had juist een war geregeld en die kerels waren al op de server enzo...

maar, in't vervolg als iemand zo'n reactie heeft van "tis nen icct'er" ofzo, richt dat dan op mij ipv op de clan... thx

zeg het anders gewoon niet ...
Als wij iedere clan alle fouten die ze in het verleden gemaakt hebben (ex-cheaters, etc) moeten verwijten kunnen we hier ook een tijdje bezig blijven.

Icct heeft een fout gemaakt, ze is ontdekt, we hebben ze toegegeven en we hebben de straf ontvangen, geen nood om erover te blijven doorzagen.

thx

-=2H@RD2KiLL=-

Legacy Member
SnOw zei:
pff kga me daar ni mee bezighoude :p

en Glen,
1ste fout : t'is png en gene gif (sta in rules)
2de fout : het is ni transparacy (sta in rules)
3de fout, het lettertype heeft niet de stijl van de rest

en kzal vo de rest ma zwijge of ik moet er zelf een make om me te "bewijzen"

1) is op 1sec geconvert
2) is het wel in deftige browsers... in IE dus niet
3) fonts = goesting

ge moet u ni "bewijzen" als ge ni wilt, de vraag was wie er nog op een creatieve manier zich bezig houdt

WAAAZAAAAA

Legacy Member
Ik dus nie :x ik heb dat keer paar weken geprobeerd, lukte niet en dan maar wijselijk besloten ermee te stoppen, btw die van pieje is wel mooi :)

st0rmr1d3r

Legacy Member
kwil wel creatief bezig zijn met 3D en photoshop op de pc ,maar kheb er nog de tijd / noch de brains voor atm :)

nofunatall

Legacy Member
-=2H@RD2KiLL=- zei:
1) is op 1sec geconvert
2) is het wel in deftige browsers... in IE dus niet
3) fonts = goesting

ge moet u ni "bewijzen" als ge ni wilt, de vraag was wie er nog op een creatieve manier zich bezig houdt

OMG ?
IE GEEN DEFTIGE BROWSER OFWA ?
mijn wereld valt in elkaar
blabla
heel veel mensen gebruiken IE dus ik stel voor dage da ook transparant maakt in IE dankjewel goeiedag bye de balle slu ciao wind in de rug dada xx

Smashy

Legacy Member
thread wa gekuist :D
@duffman : twas vreed grappig :D ma iedereen vergat zowa de reden van dees topic :(

-=2H@RD2KiLL=-

Legacy Member
nofunatall zei:
OMG ?
heel veel mensen gebruiken IE dus ik stel voor dage da ook transparant maakt in IE

no shit sherlock, had ik al voor ik deze thread maakte
.png gepost omwille van betere kwaliteit...
heb ook een .gif versie...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan