-=2H@RD2KiLL=-
Legacy Member
Zijnder hier enige creatieve TO'ers in deze community?
Buiten bv SnOw & Demonic_Cat ken ik niemand dat zich bezig houdt met PhotoShop bijvoorbeeld.
Nuja, als het u intresseert, men zoek nog een logo voor de Clanbase EuroCup X.
voor de geïntresseerden: klik hier
DIT is hetgene dat ik gemaakt heb.
Ben eens benieuwd wie er nog creatief bezig is met de PC
Buiten bv SnOw & Demonic_Cat ken ik niemand dat zich bezig houdt met PhotoShop bijvoorbeeld.
Nuja, als het u intresseert, men zoek nog een logo voor de Clanbase EuroCup X.
voor de geïntresseerden: klik hier
DIT is hetgene dat ik gemaakt heb.
Ben eens benieuwd wie er nog creatief bezig is met de PC


" zetten
ik heb dat keer paar weken geprobeerd, lukte niet en dan maar wijselijk besloten ermee te stoppen, btw die van pieje is wel mooi 

