Archief - caught on tape 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TrnX

Legacy Member
ist ni da een zatte mens de waarheid zegt?
want anders weetk nog een quote van bolle :D

TrnX

Legacy Member
bolle tegen kunta & trunx:
weet ge, eigelijk in ut he, gijle zijt goe! echt waar, ik durf da toegeve
en der zijn veel spelers die jaloers zijn daarop! ik ook een beetje!
endquote
jawel, we hebben een stille aanbidder

TrnX

Legacy Member
Ertai zei:
kben trots op u, echt, en jaloers ook, echt
om ff uw sarcastischheid weg te vegen:
meneer sens vindt dat, ikzelf niet
tegenover, laat ons zeggen 50% van de spelers , ben ik niets waard

Ertai

Legacy Member
en toch vraag ik mij af waarom ge het dan zo nodig vindt om da met ons te dele hier, als iedereen hier moet opnoeme wie zo iets tege hem gezegd heeft... of moet dit een "kijk hoe geweldig trunx is enzo" thread zijn ? dan zal ik ook eens ff eentje starte waar instaat hoe goed ik wel ben na zelfs bijna geen ut meer te spele o_O

MAAR

RESPECT JONGE !!

AvAtArKe

Legacy Member
Ertai zei:
en toch vraag ik mij af waarom ge het dan zo nodig vindt om da met ons te dele hier, als iedereen hier moet opnoeme wie zo iets tege hem gezegd heeft... of moet dit een "kijk hoe geweldig trunx is enzo" thread zijn ? dan zal ik ook eens ff eentje starte waar instaat hoe goed ik wel ben na zelfs bijna geen ut meer te spele o_O

MAAR

RESPECT JONGE !!

zelf ertai eeft zoiets nog tege mij gezegd :x

$eNs3i

Legacy Member
TrnX zei:
bolle tegen kunta & trunx:
weet ge, eigelijk in ut he, gijle zijt goe! echt waar, ik durf da toegeve
en der zijn veel spelers die jaloers zijn daarop! ik ook een beetje!
endquote
jawel, we hebben een stille aanbidder
sommige mense zegge alles om getrakteerd to worde :s

Kunta-Kinte

Legacy Member
ertai ge stinkt en metoch ook en spullement ook

ken ge moet aan mij niks meer vragen jong en ja ge stinkt ook ma ni zo erg als die drie kette

Metochke

Legacy Member
Kunta-Kinte zei:
ertai ge stinkt en metoch ook en spullement ook

ken ge moet aan mij niks meer vragen jong en ja ge stinkt ook ma ni zo erg als die drie kette

e-thug

maxiduDe

Legacy Member
Kunta-Kinte zei:
ertai ge stinkt en metoch ook en spullement ook

ken ge moet aan mij niks meer vragen jong en ja ge stinkt ook ma ni zo erg als die drie kette

1. wa heb ik nu weer misdaan? :confused:
2. heb ik u ooit iets gevraagd? :wtf:
3. ja anton, omda ik is iets zeg om te lachen over u heb ik u ni graag eh, ja jong :ironic:

waar gaat da hene me die jeugd eh :help:

$eNs3i

Legacy Member
maxiduDe zei:
1. wa heb ik nu weer misdaan? :confused:
2. heb ik u ooit iets gevraagd? :wtf:
3. ja anton, omda ik is iets zeg om te lachen over u heb ik u ni graag eh, ja jong :ironic:

waar gaat da hene me die jeugd eh :help:
zen we ni wa hypocriet? :p

Ertai

Legacy Member
Kunta-Kinte zei:
ertai ge stinkt en metoch ook en spullement ook

ken ge moet aan mij niks meer vragen jong en ja ge stinkt ook ma ni zo erg als die drie kette

:cry: oh nee ! :cry:

kstel voor dat gij en da ander machels vriendje van u eens trug onder uw schelp kruipt, ipv aan iedereen te wile late zien dat ge elkaar zo goed kent, want das toch het enige wa gellie hier te verkondige hebt :ironic:

Kunta-Kinte

Legacy Member
maxiduDe zei:
1. wa heb ik nu weer misdaan? :confused:
2. heb ik u ooit iets gevraagd? :wtf:
3. ja anton, omda ik is iets zeg om te lachen over u heb ik u ni graag eh, ja jong :ironic:

waar gaat da hene me die jeugd eh :help:


ma ken jonge zen ekik ma aant zevere zene niks vanaan trekke jong ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan