Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
om ff uw sarcastischheid weg te vegen:Ertai zei:kben trots op u, echt, en jaloers ook, echt

Ertai zei:en toch vraag ik mij af waarom ge het dan zo nodig vindt om da met ons te dele hier, als iedereen hier moet opnoeme wie zo iets tege hem gezegd heeft... of moet dit een "kijk hoe geweldig trunx is enzo" thread zijn ? dan zal ik ook eens ff eentje starte waar instaat hoe goed ik wel ben na zelfs bijna geen ut meer te spele
MAAR
RESPECT JONGE !!

sommige mense zegge alles om getrakteerd to wordeTrnX zei:bolle tegen kunta & trunx:
weet ge, eigelijk in ut he, gijle zijt goe! echt waar, ik durf da toegeve
en der zijn veel spelers die jaloers zijn daarop! ik ook een beetje!
endquote
jawel, we hebben een stille aanbidder

jij ruikt ook ni fijn!n0sTRa zei:nerds ...
Kunta-Kinte zei:ertai ge stinkt en metoch ook en spullement ook
ken ge moet aan mij niks meer vragen jong en ja ge stinkt ook ma ni zo erg als die drie kette
Metochke zei:e-thug
Kunta-Kinte zei:ertai ge stinkt en metoch ook en spullement ook
ken ge moet aan mij niks meer vragen jong en ja ge stinkt ook ma ni zo erg als die drie kette



zen we ni wa hypocriet?maxiduDe zei:1. wa heb ik nu weer misdaan?
2. heb ik u ooit iets gevraagd?
3. ja anton, omda ik is iets zeg om te lachen over u heb ik u ni graag eh, ja jong :ironic:
waar gaat da hene me die jeugd eh![]()

Kunta-Kinte zei:ertai ge stinkt en metoch ook en spullement ook
ken ge moet aan mij niks meer vragen jong en ja ge stinkt ook ma ni zo erg als die drie kette
oh nee !
khoop voor u da get over trunks ebt!Ertai zei:oh nee !
![]()
kstel voor dat gij en da ander machels vriendje van u eens trug onder uw schelp kruipt

maxiduDe zei:1. wa heb ik nu weer misdaan?
2. heb ik u ooit iets gevraagd?
3. ja anton, omda ik is iets zeg om te lachen over u heb ik u ni graag eh, ja jong :ironic:
waar gaat da hene me die jeugd eh![]()
