sixstripes
Legacy Member
Hoi,
Na het installeren van de nieuwe catalyst 11.12 bestanden, valt het me op dat de keine schermtekstsen van bv je questlog of de de chat wat waziger zijn. Niet onleesbaar ofzo maar gewoon wat minder scherp dan voordien. Zijn er nog mensen die dit hebben?
Het rare is ook dat ik niet terug kan naar versie 11.11, na alles ongedaan te maken met driver sweeper en de oude drivers erop krijg ik totaal verneukte kleuren op mijn scherm, de 11.12 drivers zijn geen probleem met geen enkele spel, alleen de minder scherpe teksten bij wow
Na het installeren van de nieuwe catalyst 11.12 bestanden, valt het me op dat de keine schermtekstsen van bv je questlog of de de chat wat waziger zijn. Niet onleesbaar ofzo maar gewoon wat minder scherp dan voordien. Zijn er nog mensen die dit hebben?
Het rare is ook dat ik niet terug kan naar versie 11.11, na alles ongedaan te maken met driver sweeper en de oude drivers erop krijg ik totaal verneukte kleuren op mijn scherm, de 11.12 drivers zijn geen probleem met geen enkele spel, alleen de minder scherpe teksten bij wow