Archief - Cars 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Goldrusher

Legacy Member
gld_box_cars2.jpg


officiële site

release: 23 juni 2011
genre: arcade racing
dev: Avalanche Software

/!\ speelbaar in 3D

>>> GameTrailers | Metacritic


Van de makers van de geweldige Toy Story 3 game. Met tot 4 speler splitscreen.

Choose from one of 25 different characters such as Mater, Lightning McQueen and the newly introduced Finn McMissile and Holley Shiftwell and train to become world class spies. As part of their international training, they will participate in simulated hazardous missions using high-tech gadgets to evade and slow down adversaries.

Cars 2 will feature connectivity with the World of Cars Online – a free-to-play browser-based, virtual world based on the Cars universe. Players will be able to discover an exciting new world beyond Radiator Springs with Mater, Fillmore, Sarge, and others as they gain rewards in the video game and then use them to unlock new items in the World of Cars Online.

gld_scr_cars21.jpg


gld_scr_cars22.jpg


gld_scr_cars23.jpg

Digishine

Legacy Member
kunde toch uitmake aan de aandacht dat er in de topic was :p

Gonzo

Legacy Member
Mja...

Handling voelt heel raar aan in 't begin.
Driften door een knop ingedrukt te houden is bizar.

Maar misschien valt het nog mee als ge een beetje verder speelt ^^
Krijgt toch nog redelijke reviews.



En anders is het toch nen easy platinum :unsure:

BuYcKi

Legacy Member
Bwa, kzit nu toch al wa verder.
En tkomt enkel slechter (vind ik..).

Wat een rare spelmodi..
En precies wat teveel hetzelfde.

Ma bon :p

Lorim

Legacy Member
Vond het al raar dat iemand in mijn psn lijst Cars 2 aan het spelen was. Maar het was dus buycki :p.

BuYcKi

Legacy Member
Haha :p

Mja, khebt gewonnen.
Kmoet het op zijn minst spelen e dan! :D

Gonzo

Legacy Member
buycki zei:
Mja, khebt gewonnen.
Kmoet het op zijn minst spelen e dan! :D

^ This :)

Nog ene level van reeks 5, reeks 6 nog en 't is uit...
Vind er idd ook nie veel aan. Na een paar levels heb ik uiteindelijk gewoon den 'unlimited turbo' cheat gebruikt en 't is nu gewoon continu turbo spammen, ge moet zelfs niet proberen om te winnen :unsure:

Hoe haalt ge goud op die hunter challenges? :s
Ik vind nooit genoeg autokes op tijd, en als ik er al vind zit ik dikwijls zonder wapen...

Beetje jammer v/d promo copy, kan het zelfs nie verkopen nu :(

BuYcKi

Legacy Member
Haha, heb ik ook gedaan :lol:

Ja, kheb mij dat ook al afgevraagd.
Soms gaat het zeer eenvoudig en andere keren vind ge gewoon geen..
Ge kunt ze ook rammen (in de zijkant zo, moet ge wel chance mee hebben..).

Gonzo

Legacy Member
gld_trophyplatina.png
MASTER AGENT
Unlock 49 badges and crests

Meteen ook het enige waar dit spel goed voor is :s
Gaat in de kast en komt er noooooit meer uit :lol:

Lorim

Legacy Member
Slechte games spelen enkel voor platinum, ik zal het nooit begrijpen :p

BuYcKi

Legacy Member
Gonzo zei:
gld_trophyplatina.png
MASTER AGENT
Unlock 49 badges and crests

Meteen ook het enige waar dit spel goed voor is :s
Gaat in de kast en komt er noooooit meer uit :lol:

Kheb geen 2e controller atm :p
Anders had ik hem vandaag ook!

Tzijn wel nog leuke Trophies eigenlijk,
maar dat maakt het spel natuurlijk niet goed..

StanTem

Legacy Member
Niemand vindt da spel hier goe, maar toch kreeg het hier een 80 als reviewscore :p

Lorim

Legacy Member
:lol:

Ik ga alleen maar voor platinum als de game het echt verdient. Demon's Souls MOEST ik gewoon hebben, ook al was het een dikke pain in the ass met momenten. inFamous en Portal 2 zijn gwn twee van de leukste games die ik ooit heb gespeeld, dus dat was logisch.

Batman: AA wordt mijn volgende game, en aangezien die niet zo moeilijk is om te platten gebeurt dat wrs ook.

Ohno, ik begin al plats te plannen.

Mss speel ik binnen een paar maanden wel Cars 2 :unsure:.

Goldrusher

Legacy Member
En hier ook platinum.

Al bij al wel een leuke game. De sfeer en humor van de films, mooie locaties, heel veel spelmodes, goeie controls en 60fps. En nog splitscreen ook.

WarBlade

Legacy Member
Goldrusher zei:
edit: Als iemand interesse heeft in een promo copy van deze, stuur maar een PM.

Is dat een demo ofzo? Heb eigenlijk wel interesse!

EDIT: PM on the way! :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan