DarkKhen
Legacy Member
Zoals de topic het zegt, ik kan niet inloggen noch kan ik op de site komen. Geen idee hoe dit komt mits ik sinds een uur geleden nog wel kon spelen. Ik verdenk eigenlijk dat dit weer een Dommel probleem is mits ik ook niet op de site van own3d kan raken.
Sommige mensen met hetzelfde probleem?
Sommige mensen met hetzelfde probleem?