Archief - Bye Bye Antitcc?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mono

Legacy Member
Anti TCC development will not be continued

I (=Wormbo) have decided to stop development of Anti TCC. Version 1.18b will be the last Anti TCC ever released by me.
It is already feature-complete now so please don't ask me to add this or that feature - I won't.

( bron: www.unrealadmin.org )

Een opluchting voor velen wegens problemen met lag soms ea ... maar toch vind ik het een spijtige zaak aangezien er hierdoor al veel cheaters gepakt zijn. Het is atm nog altijd het beste anti-cheat prog voor ut2004, en spijtig genoeg is dat nog nodig.

Maar er zijn gelukkig nog alternatieven zoals Safegame ( http://www.unrealadmin.org/forums/showthread.php?t=7700 )
Maar dit staat momenteel nog niet zo op punt als antitcc ... Of iemand neemt de job van Wormbo over? ( lijkt me wel moeilijk aangezien hij antitcc alleen heeft ontwikkeld en het kent als geen ander )

update:
Originally Posted by El_Muerte
(just as a general question)

If the right person asks, can he/she continue your work? (under a different name)

Yes, of course.(Wormbo)

Xtralecherus

Legacy Member
veel spelers gaan van cheats gebruiken nu er atm geen deftig AntiCheat komt tenzij Punkbuster komt fzo ma kan ook mis zijn :<

botchla

Legacy Member
ja G, en ni vergete de hax enzo he oO
kan ik u eindelijk weer plat p00nen

Templarke

Legacy Member
Kvind het maar best da TCC weggaat, die 'Mid-game client checks' komen altijd opt verkeerde moment >_<... Zorgt ook voor massaal veel problemen bij nieuwe patches enzo, met de laatste kank nergens terecht waar er Anti TCC enabled is... keb dan weer de oude patch geinstalleerd tot alle servers es update...

Wel te hopen dat er een nieuwe, betere anti-cheat proggy komt eh.... fecking aimbotters.... :p

FLT

Legacy Member
yay nu wordt het SafeGame :bow:
véél beter (minder lag en troep) & samenwerking met UTAN 2.0
btw mid game client check => voor spawnlag te verbergen tis ma dajet weet heeft totaal geen nut
Q : wrom zou iemand willen voortdoen met antitcc tis zo kut geprogrammeert gelijk kweenie wa :eek:

AvAtArKe

Legacy Member
FLT zei:
yay nu wordt het SafeGame :bow:
véél beter (minder lag en troep) & samenwerking met UTAN 2.0
btw mid game client check => voor spawnlag te verbergen tis ma dajet weet heeft totaal geen nut
Q : wrom zou iemand willen voortdoen met antitcc tis zo kut geprogrammeert gelijk kweenie wa :eek:

omda er nix anders is?
mono zei dat die SG gedoe in een beta (oflager?) stadium is

Mono

Legacy Member
AvAtArKe zei:
omda er nix anders is?
mono zei dat die SG gedoe in een beta (oflager?) stadium is

als ik SG forum wat lees, blijken er nogal veel bugs in te zitten
vb
regelmatige haperingen (!bij iedereen) als er iemand sterft
probs met webadmin soms
lang niet 100% secure
...

CBA

Legacy Member
SG is voor de moment nog veel slechter dan AntiTCC
ze gaan nog veel werk hebben omdat te optimaliseren.

FLT

Legacy Member
ja nu ist nog altijd beta volgende week ofzo (volgens da ze zeggen) zou er de eerste finale versie uitkomen en volgens dak gehoord heb van DWU is het veel beter voor beveiliging dan anti tcc

donkey_thong

Legacy Member
lol, da ga wel zielig worden nu denkek, al de mensen die beginne met ut2004 en zgz denke da ze goed zijn, gaan iedereen die beter is dan hun verwijten da ze nen sjieter zijn :doh:, ni da da nu ni zo is, ma kom :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan