Archief - Burnout III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

waffel

Legacy Member
Ik koop bijna nooit een race-games
tenzij het toppers zijn in platinum prijs(v-rally II / GT3 / crash team racer / ridge racer 4)


Ik heb net deze demo gespeeld en oh my facking god die spel ziet er zo zalig uit da ik er de volle prijs zou voor wille geve :eek:
Die game voelt zo f****** goed uit en het geluid + gfx + snelheidsgevoel ahabahaba ^^

Nog mensen die da spel zo zalig vinde als ik? :applause:

RuffRyder3600

Legacy Member
waffelaar zei:
Ik koop bijna nooit een race-games
tenzij het toppers zijn in platinum prijs(v-rally II / GT3 / crash team racer / ridge racer 4)


Ik heb net deze demo gespeeld en oh my facking god die spel ziet er zo zalig uit da ik er de volle prijs zou voor wille geve :eek:
Die game voelt zo f****** goed uit en het geluid + gfx + snelheidsgevoel ahabahaba ^^

Nog mensen die da spel zo zalig vinde als ik? :applause:
jup ikke, ma heb gene X-box :cry:

Mr. M

Legacy Member
op PS2 is da er ook he ;)
en btw die V-rally 2 misstaat imo DIK in da lijstje (RR4 vond k ook ni super super ma da is meer smaak)

V-rally 2 zat (mss enkel bij mij) vol me bugs waardoor k 2 keer men savegame kwijt ben geweest e paar keer da em hing voor k kon save en er gebeurde regelmatig weirde dinge.

dus ik ben wel afgeknapt op V-rally 2

GT3 en CTR daarentege :love:

burnout 3 heb k den demo gespeeld op PS2 en da is idd wel echt vet. da gebeurd ni veel da ik demos herspeel op PS2, ma burnout3 is zo ene die ik meer dan ene keer heb opgestart

waffel

Legacy Member
Mr. M zei:
op PS2 is da er ook he ;)
en btw die V-rally 2 misstaat imo DIK in da lijstje (RR4 vond k ook ni super super ma da is meer smaak)

V-rally 2 zat (mss enkel bij mij) vol me bugs waardoor k 2 keer men savegame kwijt ben geweest e paar keer da em hing voor k kon save en er gebeurde regelmatig weirde dinge.

dus ik ben wel afgeknapt op V-rally 2

GT3 en CTR daarentege :love:

burnout 3 heb k den demo gespeeld op PS2 en da is idd wel echt vet. da gebeurd ni veel da ik demos herspeel op PS2, ma burnout3 is zo ene die ik meer dan ene keer heb opgestart

ridge racer was in de tijd wel ne HEEL vette race game die gfx :love:
en v-rally II was imo de beste rally game toen ^^

vindt wel kut da ik console telkens moet resette voor burnout III ik moet dan uit mijne luie bed gaan en met mijne teen da knopke duwe :sleep:

Mr. M

Legacy Member
k dacht da die bij mij gewoon terug naar da menu ging, ma k zal mij vergisse me ne vriend zijn OPM2 UK dvd

daar sta kei veel meer op kwa extra info over die games enzo en daarbij ging da alleszins

daar heb k da ook eerst op gespeeld, toen was OPM2 BE nog ni uit.

kzal is rap gaan zien se ;)


EDIT: ja idd gelle hebt gelijk, op deze DVD gaat da idd ni, das wel spijtig idd.
bij die van OPM2 UK gaat da echt wel en al die achtergrondinfo is echt :bow:
interviews en tekste enzo da daar extra opstaan, filmkes, trailers
ongelooflijk

ik dacht da da bij OPM BE ook ging zijn omda die DVD's altijd hetzelfde ware, ma om een of andere rede make die nu 2 DVD's :wtf:

waffel

Legacy Member
ik vind de demos van opm ook ni vet ma opm magazine is the best in tha world

Gamer 01

Legacy Member
die demo van burnout 3 kickt ass gewoon! zalig snelheidsgevoel en die crashes zijn ongelofelijk, die geluidseffecten als ge in slowmotion over het asfalt schraapt terwijl ge ook het metaal hoort buigen en scheuren en het glas breekt :love: ook leuk is dat ge uw tegenstanders tegen een betonnen paal ramt of tegen een aanstormende personenwagen doet rijden enz.....en er dan met uw boost (prachtig blur effect) de concurrentie achterwege laat...........ge zou medelijden krijgen met de pc-only bezitters :p

dit spel koop ik mij :)

DoublefacedC

Legacy Member
'k en de demo ook gespeeld bij de opm2 be. wel jammer da ge altijd weer moe wachte tege da ge et kunt spele mo 1 ding dak zeker weet is da ik er zeker volgende week vrijdag achter gaan want die crashes zien geweun nie te doen in da spel :p mo 'k hopen wel da et later in de game de concurentie een beke moeilijker word want tegen aan et midden van de race in die demo zitten ze meestal al 5 sec achter.

Gamer 01

Legacy Member
burnout 3 is uitgesteld tot 16 september dus niet volgende week vrijdag, maar de vrijdag er na ;)

TatuObsessed

Legacy Member
opm zuigt, den demo is altij belachelijk (hoewel zij er nix over beslissen blijven ze da ding der ma bijsteken, deze was wel nog goe, lang geleden ze :sleep: )
blij da men abbo eindelijk is afgelopen
het begon me de keel uit hange, nooit nix van prijzen winnen en nu beginnen ze nog mee die sms-shit fu dan ze :tongue:

Mr. M

Legacy Member
TatuObsessed zei:
opm zuigt, den demo is altij belachelijk (hoewel zij er nix over beslissen blijven ze da ding der ma bijsteken, deze was wel nog goe, lang geleden ze :sleep: )
blij da men abbo eindelijk is afgelopen
het begon me de keel uit hange, nooit nix van prijzen winnen en nu beginnen ze nog mee die sms-shit fu dan ze :tongue:
ja idd da sms gedoe (da er nu wel al LANG is), is idd redelijk slecht.
voor de rest vind ik da wel e cava magazine. heb al veel magazines geprobeerd, de enige da ik ben blijve kope zijn de PU (al sinds 96), OPM2 (sinds nr 8 ofzo) en PlayNation (had ik van nr 2 ma da is gestopt op nr 70)

ik ben zeker da er nog wel goei magazines zijn ze, ma zegge da OPM2 geen goe magazine is vind k wa overdreve. en zeker alst gewoon is voor die prijze, e magazine dient voor de (p)reviews in te leze, ni voor prijze te winne ...

waffel

Legacy Member
TatuObsessed zei:
opm zuigt, den demo is altij belachelijk (hoewel zij er nix over beslissen blijven ze da ding der ma bijsteken, deze was wel nog goe, lang geleden ze :sleep: )
blij da men abbo eindelijk is afgelopen
het begon me de keel uit hange, nooit nix van prijzen winnen en nu beginnen ze nog mee die sms-shit fu dan ze :tongue:


oe kunt gij opm2 nu ne slechte magazine noemen, zebbe zoveel games in 1magazine zoveel reviews previews interviews news
en alles zo duidelijk en goed geschreve en ik vind de demo cd gewoon een leuke add-on bij de magazine die slechts 7€ kost
Die uk, fr magazines kocht ik vroeger ook ma da was 10€ (kweet nu ni exact te prijzen) en da was ni zo goe als die van opm

TatuObsessed

Legacy Member
waffelaar zei:
oe kunt gij opm2 nu ne slechte magazine noemen, zebbe zoveel games in 1magazine zoveel reviews previews interviews news
en alles zo duidelijk en goed geschreve en ik vind de demo cd gewoon een leuke add-on bij de magazine die slechts 7€ kost
Die uk, fr magazines kocht ik vroeger ook ma da was 10€ (kweet nu ni exact te prijzen) en da was ni zo goe als die van opm
ik heb opm al sinds het begin en het is dik naar beneden gegaan met het magazine hoor
vroeger kon ik niet wachten tot het boekje in men brievenbus werd gedropt, nu kon ik niet meer wachten tot het er eindelijk mee gedaan was :doh:
btw in dit boekje staan maar een handvol pre- en reviews die ik heb willen lezen de rest is koeiestront
en vooral nu er van die hollanders bij zitten dat denken dat ze goede humor hebben :angry: het is precies een 2de PU qua niveau

edit: soit stop met te zeiken over opm, het is hier een burnout 3 thread

Gamer 01

Legacy Member
toch nog efkes iets over opm2, ge zegt dat er maar een handvol reviews, previews zijn die ge wilt lezen en de rest is stront.........opm2 reviewt elke game die hier uitkomt, dus ze zitten op 100%, ge kunt ze niks verwijten. ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan