waffel
Legacy Member
Ik koop bijna nooit een race-games
tenzij het toppers zijn in platinum prijs(v-rally II / GT3 / crash team racer / ridge racer 4)
Ik heb net deze demo gespeeld en oh my facking god die spel ziet er zo zalig uit da ik er de volle prijs zou voor wille geve
Die game voelt zo f****** goed uit en het geluid + gfx + snelheidsgevoel ahabahaba ^^
Nog mensen die da spel zo zalig vinde als ik? :applause:
tenzij het toppers zijn in platinum prijs(v-rally II / GT3 / crash team racer / ridge racer 4)
Ik heb net deze demo gespeeld en oh my facking god die spel ziet er zo zalig uit da ik er de volle prijs zou voor wille geve
Die game voelt zo f****** goed uit en het geluid + gfx + snelheidsgevoel ahabahaba ^^
Nog mensen die da spel zo zalig vinde als ik? :applause:










het is precies een 2de PU qua niveau