Archief - bundels | deals | shops | import

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JieBie888

Legacy Member
Brent-4 zei:
Cool, vanmiddag ga ik mij die ook bestellen :) Bedankt!

Welke code heb je gebruikt? Of was het andere korting?


Ik heb geen code gebruikt ...als mij nog goed herinner kreeg ik 5€ omdat ik al X jaar klant ben of zo

kil911ler

Legacy Member
Geen idee of ik in het juiste topic zit, ik ben bang op een nieuw te maken :unsure:


Maar ik ben op zoek naar een PS3 controller, maar deze zijn blijkbaar nergens meer in stock. Bij GM (Roeselare) zeiden ze dat dat aan Sony ligt, maar tis al een tijdje precies.
Alternatief is de Dragon Shock, maar deze hebben ze in mijn omgeving ook nergens meer liggen. Misschien dat ik het online probeer, maar welke sites raden jullie me dan aan?

MrKend54l

Legacy Member
kil911ler zei:
Geen idee of ik in het juiste topic zit, ik ben bang op een nieuw te maken :unsure:


Maar ik ben op zoek naar een PS3 controller, maar deze zijn blijkbaar nergens meer in stock. Bij GM (Roeselare) zeiden ze dat dat aan Sony ligt, maar tis al een tijdje precies.
Alternatief is de Dragon Shock, maar deze hebben ze in mijn omgeving ook nergens meer liggen. Misschien dat ik het online probeer, maar welke sites raden jullie me dan aan?
Bol.com of dreamland kan ik aanraden.
Maar daar zie ik dat het 12 weken duurt voor ze hem kunnen leveren. Ik denk dat Sony met een tekort zit ofzo.
Op minder betrouwbare sites en aanbieders kan je er wel 1 kopen voor 75 of 112€.

Goldrusher

Legacy Member
kil911ler zei:
Maar ik ben op zoek naar een PS3 controller, maar deze zijn blijkbaar nergens meer in stock. Bij GM (Roeselare) zeiden ze dat dat aan Sony ligt, maar tis al een tijdje precies.
Alternatief is de Dragon Shock, maar deze hebben ze in mijn omgeving ook nergens meer liggen. Misschien dat ik het online probeer, maar welke sites raden jullie me dan aan?
't Is precies overal uitverkocht, ook online.

Staan er geen op Buy&Sell?

Brent-4

Legacy Member
JieBie888 zei:
Ik heb geen code gebruikt ...als mij nog goed herinner kreeg ik 5€ omdat ik al X jaar klant ben of zo

Aahn ok. Dan maar besteld zonder kortingscode aan € 49,99. Lager zal ik hem alleszins niet vinden en als er nog een code uitkomt kan ik die nog steeds opnieuw bestellen :)

s00ky s00ky

Legacy Member
Krijg je nog altijd 2 extra maanden als je een jaar abonnement op ps+ activeert? Ik vind er nergens iets van terug en dacht nochtans dat ik dat eens gelezen had.

Deletos

Legacy Member
s00ky s00ky zei:
Krijg je nog altijd 2 extra maanden als je een jaar abonnement op ps+ activeert? Ik vind er nergens iets van terug en dacht nochtans dat ik dat eens gelezen had.

Je moet mail krijgen van Sony daarvoor

Silverx100

Legacy Member
Hallo iedereen,
ik ben nieuw hier, en ik had eigenlijk geen idee waar ik dit kon posten dus ik dacht, laat ik dit hier maar posten.. Als het verkeerd was alvast mijn excuses!
Ik ben op zoek naar een ps4. En ik ben eigenlijk vooral op amazon aan het zoeken omdat er daar betere prijzen zijn dan de Belgische winkels.
Nu vond ik deze op amazon.it: PlayStation 4 + Destiny + Plus Card 90 gg [Bundle]: Amazon.it: Videogiochi
Ik zou graag jullie ervaringen met amazon.it weten qua garantie, levering en betrouwbaarheid enzo. Ik kon niet echt veel online vinden over de Italiaanse.
Alvast heel erg bedankt voor de moeite!

TheCeet

Legacy Member
Silverx100 zei:
Hallo iedereen,
ik ben nieuw hier, en ik had eigenlijk geen idee waar ik dit kon posten dus ik dacht, laat ik dit hier maar posten.. Als het verkeerd was alvast mijn excuses!
Ik ben op zoek naar een ps4. En ik ben eigenlijk vooral op amazon aan het zoeken omdat er daar betere prijzen zijn dan de Belgische winkels.
Nu vond ik deze op amazon.it: PlayStation 4 + Destiny + Plus Card 90 gg [Bundle]: Amazon.it: Videogiochi
Ik zou graag jullie ervaringen met amazon.it weten qua garantie, levering en betrouwbaarheid enzo. Ik kon niet echt veel online vinden over de Italiaanse.
Alvast heel erg bedankt voor de moeite!

Die PS+ kan je hier niet gebruiken. Dit is per land ingesteld.
Ik raad u gewoon aan om hier een PS4 te kopen en Destiny apart samen met een PS+ abonnement naar keuze.
Bij Dreamland kost de PS4 389€ & Destiny 56,95€

StanTem

Legacy Member
Amazon is de beste winkel die ik ken. Geen enkele ander winkel kan tippen aan de service die Amazon biedt. Heb al bij Amazon.co.uk, .de, .fr en .com gekocht. Met .it heb ik dus geen ervaring.

TheCeet zei:
Die PS+ kan je hier niet gebruiken. Dit is per land ingesteld.

Dat gaat wel, maar dan moet je een Italiaans account aanmaken. Als je de PS4 instelt als primaire console voor dat Italiaans account, kan je op je normaal account ook de gratis games spelen. Je kan wel geen gebruik maken van de cloud opslag en automatische downloads en dergelijke.

Silverx100

Legacy Member
Bedankt voor de reactie!
Ik zal deze dan gewoon efkes skippen ;)
Die bundel met the order is idd een goeie, maar ik zal wel amazon fr en de in de gaten houden voor goede acties.
Nog een vraagje ivm amazon als ik daar een console koop: bij die ps4 staat altijd nog een garantieverlenging optie. Is dit verplicht en als dit niet verplicht is, heb je dan geen garantie als je daar een ps4 koopt of heb je de wettelijke garantie van 1 jaar/2jaar?

Syphke

Legacy Member
ik vertrouw dat allemaal niet meer die acties
vorig jaar maart/april kreeg je 10 euro gratis erbij als je voor 50 euro met PayPal op je account zette... nooit gezien, noch mail gehad :(


Silverx100 zei:
Bedankt voor de reactie!
Ik zal deze dan gewoon efkes skippen ;)
Die bundel met the order is idd een goeie, maar ik zal wel amazon fr en de in de gaten houden voor goede acties.
Nog een vraagje ivm amazon als ik daar een console koop: bij die ps4 staat altijd nog een garantieverlenging optie. Is dit verplicht en als dit niet verplicht is, heb je dan geen garantie als je daar een ps4 koopt of heb je de wettelijke garantie van 1 jaar/2jaar?

neen, je hebt altijd wettelijk 2 jaar garantie, wat die verlenging doet is dat je vb 5 jaar garantie hebt op je toestel.
ik persoonlijk koop dat niet (meer) aan.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan