JieBie888
Legacy Member
Brent-4 zei:Cool, vanmiddag ga ik mij die ook bestellenBedankt!
Welke code heb je gebruikt? Of was het andere korting?
Ik heb geen code gebruikt ...als mij nog goed herinner kreeg ik 5€ omdat ik al X jaar klant ben of zo
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Brent-4 zei:Cool, vanmiddag ga ik mij die ook bestellenBedankt!
Welke code heb je gebruikt? Of was het andere korting?

Bol.com of dreamland kan ik aanraden.kil911ler zei:Geen idee of ik in het juiste topic zit, ik ben bang op een nieuw te maken
Maar ik ben op zoek naar een PS3 controller, maar deze zijn blijkbaar nergens meer in stock. Bij GM (Roeselare) zeiden ze dat dat aan Sony ligt, maar tis al een tijdje precies.
Alternatief is de Dragon Shock, maar deze hebben ze in mijn omgeving ook nergens meer liggen. Misschien dat ik het online probeer, maar welke sites raden jullie me dan aan?
't Is precies overal uitverkocht, ook online.kil911ler zei:Maar ik ben op zoek naar een PS3 controller, maar deze zijn blijkbaar nergens meer in stock. Bij GM (Roeselare) zeiden ze dat dat aan Sony ligt, maar tis al een tijdje precies.
Alternatief is de Dragon Shock, maar deze hebben ze in mijn omgeving ook nergens meer liggen. Misschien dat ik het online probeer, maar welke sites raden jullie me dan aan?
JieBie888 zei:Ik heb geen code gebruikt ...als mij nog goed herinner kreeg ik 5€ omdat ik al X jaar klant ben of zo

dev!lke zei:fifa?![]()

kijk er ni eens naar 
s00ky s00ky zei:Krijg je nog altijd 2 extra maanden als je een jaar abonnement op ps+ activeert? Ik vind er nergens iets van terug en dacht nochtans dat ik dat eens gelezen had.
Klart zei:Playstation TV staat nu bij Dreamland in de winkel aan 79,90 Euro.
pamperke zei:Twijfel twijfel :-(
Syphon007 zei:Hmmm zou dat in elke winkel zijn want online nog altijd 99euro.
Silverx100 zei:Hallo iedereen,
ik ben nieuw hier, en ik had eigenlijk geen idee waar ik dit kon posten dus ik dacht, laat ik dit hier maar posten.. Als het verkeerd was alvast mijn excuses!
Ik ben op zoek naar een ps4. En ik ben eigenlijk vooral op amazon aan het zoeken omdat er daar betere prijzen zijn dan de Belgische winkels.
Nu vond ik deze op amazon.it: PlayStation 4 + Destiny + Plus Card 90 gg [Bundle]: Amazon.it: Videogiochi
Ik zou graag jullie ervaringen met amazon.it weten qua garantie, levering en betrouwbaarheid enzo. Ik kon niet echt veel online vinden over de Italiaanse.
Alvast heel erg bedankt voor de moeite!
TheCeet zei:Die PS+ kan je hier niet gebruiken. Dit is per land ingesteld.


Silverx100 zei:Bedankt voor de reactie!
Ik zal deze dan gewoon efkes skippen
Die bundel met the order is idd een goeie, maar ik zal wel amazon fr en de in de gaten houden voor goede acties.
Nog een vraagje ivm amazon als ik daar een console koop: bij die ps4 staat altijd nog een garantieverlenging optie. Is dit verplicht en als dit niet verplicht is, heb je dan geen garantie als je daar een ps4 koopt of heb je de wettelijke garantie van 1 jaar/2jaar?