Dragonix
Legacy Member
Hi all
Gisteren was ik aan het spelen met de klasse Engineer en na een tijdje speeldde ik 2 RPG's vrij (stinger en nog ene) en toen ik die wou gebruiken (dus aimen en schieten) gebeurde er niks.. hij bewoog wel (recoil) maar vuurde geen raket af ofzo... dit had ik bij beide wapens en bij het eerste dat iedereen heeft in het begin was dit geen probleem.
Soms gebeurt het wel eens dat als ik knife (dus op mijn toets duw van mijn controller) dat er niks gebeurd ..
Ik speel op PS3, mss wel handig om te weten.
Is dit een bug? Is it normal
?
Groetjes
Gisteren was ik aan het spelen met de klasse Engineer en na een tijdje speeldde ik 2 RPG's vrij (stinger en nog ene) en toen ik die wou gebruiken (dus aimen en schieten) gebeurde er niks.. hij bewoog wel (recoil) maar vuurde geen raket af ofzo... dit had ik bij beide wapens en bij het eerste dat iedereen heeft in het begin was dit geen probleem.
Soms gebeurt het wel eens dat als ik knife (dus op mijn toets duw van mijn controller) dat er niks gebeurd ..
Ik speel op PS3, mss wel handig om te weten.
Is dit een bug? Is it normal
?Groetjes
. Via laser-designated met behulp van de soflam of MBT ITV station kun je locken op alle voertuigen(dus ook jets en helo's).