Gohan1
Legacy Member
lol ik em onlangs wa "nieuwe" bugs ondekt
http://users.skynet.be/kro/bug1.bmp ier was ek dus aant snipe en kzag opeens den huey assault en blijkbaar kon ek er dus doorkijke (nee kheb geen wallhack
)
http://users.skynet.be/kro/bug2.bmp ier moet ge es kijke naar de kills
ik werd dus gedood door wasp me ne MultiPlayerFreeCamera
http://users.skynet.be/kro/autocannonwtf.JPG dees emmek nog gekregen van wojoo
http://users.skynet.be/kro/bug1.bmp ier was ek dus aant snipe en kzag opeens den huey assault en blijkbaar kon ek er dus doorkijke (nee kheb geen wallhack
)http://users.skynet.be/kro/bug2.bmp ier moet ge es kijke naar de kills
ik werd dus gedood door wasp me ne MultiPlayerFreeCamera
http://users.skynet.be/kro/autocannonwtf.JPG dees emmek nog gekregen van wojoo

ad:
dien eeft da omgezet naar bmp