Archief - bowazon build+equip sc L

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

bloodhunter_wlv

Legacy Member
kga dus same mè chronic een bowazon make voor act 3 :) op aanrade van draego :niceone:

nu zouek graag de stats, skills, equip (charms ook) wete !!

thx

Draego

Legacy Member
bloodhunter_wlv zei:
kga dus same mè chronic een bowazon make voor act 3 :) op aanrade van draego :niceone:

nu zouek graag de stats, skills, equip (charms ook) wete !!

thx

WTF op aanraden van mij :wtf: Ik zei gewoon dak massaal veel chance heb gehad in De Jungle :p Das al... En twas dan nog met barb en nt met ama ^^ Bloodhunterken toch :naughty:

El Di@bLo

Legacy Member
Draego zei:
WTF op aanraden van mij :wtf: Ik zei gewoon dak massaal veel chance heb gehad in De Jungle :p Das al... En twas dan nog met barb en nt met ama ^^ Bloodhunterken toch :naughty:
Maar hij vroeg met welke char hij da best kon doen, en iemand zei bowazon

Shalie

Legacy Member
Der zijn ier al threads over gemaakt vroeger, zoek die is op.
En BTW, de meeste commentaar die ge daarin gaat vinden is da bowazons sucken sinds 1.10 ;)

kenny_mis

Legacy Member
Shalie zei:
Der zijn ier al threads over gemaakt vroeger, zoek die is op.
En BTW, de meeste commentaar die ge daarin gaat vinden is da bowazons sucken sinds 1.10 ;)


d8 ik ook

maak maar is een met botd bow en legit max/ar charms en deftig armor/helm...

bloodhunter_wlv

Legacy Member
@dreago : :lol: ik bedoelde dermee da gy toch zei da ge er al runes had gevonde :)

@shalie: om u een plezair te doen zallek die morge/strax wel is gaan zoeke :)
btw kwil het tegegestelde bewijzen :) bowazon suckt mss wel ma is wel plezant!

Shalie

Legacy Member
bloodhunter_wlv zei:
bowazon suckt mss wel ma is wel plezant!

Da denkek ook, ma voor datem plezant wordt moede al superequip ebben, en die emmek nie dus beginnek der gewoon nie aan.

Time

Legacy Member
wf, ed/ias armor, gloves with +bow/passiv res ias, gore riders, nosfer, shako, en amu (gewoon voorlaatste break hale) en might merc :sleep:

oya

Legacy Member
Time^- zei:
wf, ed/ias armor, gloves with +bow/passiv res ias, gore riders, nosfer, shako, en amu (gewoon voorlaatste break hale) en might merc :sleep:

my thoughts exactly :niceone:

bombombom

Legacy Member
strafe max
dodges hoog genoeg
crytical 5
freez arrow 1
rest kunde zelf kiezen


equip:
buri(upgraded)
stone/loinheart/...
gaze/tal mask/whatever...(um)
ringen als ge geen ml hebt manald+ raven anders ll ring+raven
string/verdungo/nos
waterwalks
gloves eige keus
mara's/cat eye/highlords


charms:
10 bow skillers
1 anni
opvullen met life of res charms

Rider

Legacy Member
ik heb een WF ama; en die PWnt nog redelijk deftig met de juste gear; en met de juste merc. [might idd]

bombombom

Legacy Member
oya zei:
streef? in act3? :lol:
de bedoeling is dat vooruit gaat eh
multi
bow skillers? haha -> max/ar/life sjarms
ja streeff! in act 3 ja!
multi fuck it:x
bow skillers zijn cooler :tongue:

Time

Legacy Member
dus:
tal mask(um)
duress (genoeg str met wf dus meeste elite 3 sockets werke)
windforce(shael)
nosferatus
soul drainers
gore riders
manald, raven, cats eye

max multiple
max guided
6 in die drie middelste passives
7 in de rechtse drie
das dan vo lvl 80

da zou dan goeie build zijn? ik gebruik die prolly vo pits, shenk, eldritch en nihlatak:)
res ni zo belangrijk, op hc weken mft met -30res ging ook:)

ma welke van die passives zijn eigenlijk de belangrijkste? denk da vo zo ama passive skillers wel handig zijn ik denk critical strike en pierce, ni zeker :)

gear vo mightmerc is zo belangrijk nie eh? met mh killt ge toch alles vanop afstand:D

Smashy

Legacy Member
mmmm time dno ma, waar ga jij dan genoeg ias hale? ge hebt 292ias nodig voor 7fpa, 147 voor 8fpa & 89 voor 9fpa (1 van die 2 is echt wel nodig op ama) tenzij ge gaat voor strafe, dan komde toe met 120ias voor 2fpa & 11voor 3fpa

ofwel verander je equip om aan 147 ias te kome of ga je voor maxed strafe
zoiezo al dieje tal mask ni gebruike, maybe best mav diadem met ias (45ias al)
soul drainers vervange door draculs
manald vervange door crafted ll ring (best :p) of iet anders me ll, ma gene manald, ge hebt echt overkill aan ml

Draego

Legacy Member
bloodhunter_wlv zei:
@dreago : :lol: ik bedoelde dermee da gy toch zei da ge er al runes had gevonde :)

@shalie: om u een plezair te doen zallek die morge/strax wel is gaan zoeke :)
btw kwil het tegegestelde bewijzen :) bowazon suckt mss wel ma is wel plezant!

Myn 1.09 ama doet het nog steeds lekker ze in 1.10 en tis DrAEgo Blood :p
myn ama had Wf met Ohm, Black hades vol met ias jewels, gaze met ias jewel, arrows, cat's eye, raven frost, LL ring, waterwalk, die belt met piercing en lava gout :) She rocks :love:

tripledoom

Legacy Member
lol mass kill in act3 met een bowazon is geen multi vind ik maar wel een freezing arrower , goeie cold dmg freezes monsters en blaast alles op of je kunt een hybride maken zoals freezing arrow en immolation arrow, dat zou act 3 ownen denk ik , kan ook zijn dat ik helemaal fout zit :p lijkt me wel cool :)

bloodhunter_wlv

Legacy Member
kga denk gaan voor

max(of bena max) multiple
10 guided( dat de mana wa minder kost) :unsure:
15 ofzo in strafe
10 in middenste+rechtse passives

equip:

gaze(ias jewel) / shako(ias jewel)
wf(shael)
armor WETEK NIET!!!
dual leech ring (4/4) + all res 6 EN ravenfrost(nog nodig)
gloves met +2 bow/20 ias/ 3 ml/ 10 str
gore riders( nog nosig)
highlords

paar bow skillers en max/ar charmkes
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan