Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
weet ik .. weet ikCrazyCamel zei:Breaker T u rule! Zalige kerel!![]()
![]()
Breaker_T zei:OK ,het val op ,ik eb nzo' nzware nOOb![]()
was ook hier op forum d8 ikRaZoR^911 zei:das nog niets, khebn ooit iemand meegemaakt die vroeg of je door middel van een proggie een demo kon omzetten in een full version :doh:
da was pas dom... :ironic:

there ya goTracker C zei:mss moet ge eerst ies ne FAG lezen ofzo... :f

FAQ youQuerulant zei:Ik wacht nog steeds op een persoon die "FAQ" mistypt en "FAG" zet :applause:

