Flare
Legacy Member
Zoals vermeld in de titel: wie blijft er verderspelen nadat de eerste 30 dagen voorbij zijn?
Ikzelf ga het voorlopig voor bekeken houden. Hoewel ik zeer enthousiast aan het spel begonnen ben en dit ook gebleven ben tot +/- lvl 38, is de glans er voor mij reeds een beetje af.
Het grote aantal bugs, ability delay, slecht geoptimaliseerde engine, te veelvuldig gebruik van instances/sharding (maximaal 3 spelers gezien van de andere faction tijdens het levelen tot 38, dit op 1 van de volste Europese pvp servers -> Legions of Lettow), lange en veelvuldige laadtijden, de meeste zones voelen bij mij ongeïnspireerd en saai aan, het zeer klungelige Galactic Trading Network, de onveranderbare UI, ...
Ik ben er wel van overtuigd dat Bioware hier een fantastische MMORPG van kan maken, maar momenteel is het naar mijn mening een nog wel heel ruwe diamant waar veel aan geschaafd moet worden.
Binnen enkele maanden zal ik waarschijnlijk wel eens resubben om de vooruitgang te bekijken, maar momenteel ben ik niet voldoende overtuigd om er maandelijks een bedrag voor neer te tellen.
Ikzelf ga het voorlopig voor bekeken houden. Hoewel ik zeer enthousiast aan het spel begonnen ben en dit ook gebleven ben tot +/- lvl 38, is de glans er voor mij reeds een beetje af.
Het grote aantal bugs, ability delay, slecht geoptimaliseerde engine, te veelvuldig gebruik van instances/sharding (maximaal 3 spelers gezien van de andere faction tijdens het levelen tot 38, dit op 1 van de volste Europese pvp servers -> Legions of Lettow), lange en veelvuldige laadtijden, de meeste zones voelen bij mij ongeïnspireerd en saai aan, het zeer klungelige Galactic Trading Network, de onveranderbare UI, ...
Ik ben er wel van overtuigd dat Bioware hier een fantastische MMORPG van kan maken, maar momenteel is het naar mijn mening een nog wel heel ruwe diamant waar veel aan geschaafd moet worden.
Binnen enkele maanden zal ik waarschijnlijk wel eens resubben om de vooruitgang te bekijken, maar momenteel ben ik niet voldoende overtuigd om er maandelijks een bedrag voor neer te tellen.


