Archief - BioShock: Infinite

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bluto

Legacy Member
Ziet er mooi en origineel uit. Gelukkig maar, want ik hoop niet dat deze reeks Call of Duty achterna gaat.
Het lijkt me meer een begin 20e eeuwse dan fiftiessettign eigenlijk, maar dat is nu natuurlijk nog moeiijk te zeggen.

Inspector Monkfish

Legacy Member
De setting spreekt me alvast meer aan dan die van de eerste 2 Bioshocks :)

BenneB

Legacy Member
Net het artikel gelezen rond bioshock: infinite in PC gameplay. Ziet er weer een parel van formaat uit :D Ik kijk er alvast naar uit.

zeekoe123

Legacy Member
Die rollercoasters zien er wel plezant uit maar ik had toch liever met een jetpack rond gevlogen :p dan vooral voor esthetische reden want nu ziet het er meer uit dan een gigantisch pretpark dan een prachtige fantasievolle stad in verval.

RoyRoy

Legacy Member
Volgens mij word deze ook een topper zoals zijn voorgangers
i really hope it ':)

smon

Legacy Member
zeekoe123 zei:
Die rollercoasters zien er wel plezant uit maar ik had toch liever met een jetpack rond gevlogen :p dan vooral voor esthetische reden want nu ziet het er meer uit dan een gigantisch pretpark dan een prachtige fantasievolle stad in verval.
Die skylines zijn 100 keer cooler dan een jetpack.

Nieuwste video zag er weer fantastisch uit. Ik dacht dat die skylines compleet scripted gingen zijn, maar blijkbaar kan je er vrij op en af springen. :woohoo:

deathsythe

Legacy Member
ziet er goed uit, maar ik vond de onderwaterstad veel leuker + creepier.

Brick Top

Legacy Member
Damn, ziet er vet uit seg. Ik was ook wel enorm gecharmeerd door Rapture maar die rollercoasters... Vet!

Bart Religion

Legacy Member
deathsythe zei:
ziet er goed uit, maar ik vond de onderwaterstad veel leuker + creepier.

Dat wel, maar 'k vond het grootste minpunt van deel 2 dat het toch gewoon meer van hetzelfde was.

Nog een 3e spel in dezelfde omgeving zou er over zijn

deathsythe

Legacy Member
heb 2 nooit gespeeld omdat ik overal las dat het verhaal slechter was als deeltje 1, en laat dat nu net de reden zijn waarom ik bioshock wou verder uitspelen.

kb3n

Legacy Member
Het verhaal in deel 2 was ook goed. De 2 bioshock spellen zijn voor mij toch bij de 2 beste shooter spellen die ik ooit gespeeld heb.

Infinite ziet er een leuke verandering uit en die skylines ... :drool:

Brick Top

Legacy Member
Ik vond de eerste Bioshock qua level design echt magnifiek. De manier waarop sommige ruimtes waren ontworpen en werden belicht... Dat was pure kunst wat mij betreft.

Bioshock 2 (nog) niet gespeeld.

grinshu

Legacy Member
deathsythe zei:
heb 2 nooit gespeeld omdat ik overal las dat het verhaal slechter was als deeltje 1, en laat dat nu net de reden zijn waarom ik bioshock wou verder uitspelen.

De story is iets minder, komt trager op gang. Maar de gameplay is imo wel beter doorda je plasmids & wapens tegelijk kunt gebruiken

+ coolere wapens imo

maartendq

Legacy Member
grinshu zei:
De story is iets minder, komt trager op gang. Maar de gameplay is imo wel beter doorda je plasmids & wapens tegelijk kunt gebruiken

+ coolere wapens imo

Veel betere combat om die reden. Veel intensiever.

kb3n

Legacy Member
Ik ben weer even omvergeblazen door deze trailer. De combat, het verhaal, de sfeer... :drool::drool:

Ik moest bijna al een traantje wegpinken op het einde. Wat een spel gaat dit worden!:bow::drool:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan