zippervic
Legacy Member
hey iedereen,
ik speel nu al even op battlefield 3 maar ik merk steeds meer dat je goede wapens kan verkrijgen als je co-op speelt. Is er nog iemand die bf3 speelt op de XBOX360??? Voeg me dan toe ZIPKIL7. ik weet het ik ben niet zo goed maar ik oefen
Voor de rest heeft er iemand een favoriete map? Die van my is Seine Crossing
Laat a.u.b. iets weten
yoooooo
ik speel nu al even op battlefield 3 maar ik merk steeds meer dat je goede wapens kan verkrijgen als je co-op speelt. Is er nog iemand die bf3 speelt op de XBOX360??? Voeg me dan toe ZIPKIL7. ik weet het ik ben niet zo goed maar ik oefen

Voor de rest heeft er iemand een favoriete map? Die van my is Seine Crossing
Laat a.u.b. iets weten

yoooooo