Archief - BF3 Of MW3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke shooter ga je kopen?


  • Totaal aantal stemmers
    154
  • Opiniepeiling gesloten.

Coolstorybro

Legacy Member
Zoals de titel zegt. Ga jij je de nieuwe BF3 aanschaffen of toch maar de nieuwe MW3. De twee vijanden zullen het alvast zeer boeiend maken.

Maar welke kies jij? Of ga je ze beiden kopen?

agrash

Legacy Member
zwiep858 zei:
Is net hetzelfde als op front page...
idd maar op de voorpagina zal er binnen een paar dagen een nieuwe poll staan terwijl deze thread misschien langer zal lopen.

Of de TS leest de frontpage misschien niet :p

camino

Legacy Member
Ik ga beiden kopen, ze zijn of zullen beiden gewoon heel goed zijn.

Redraptorx

Legacy Member
Als mw3 even goed is als cod4 en er eindelijk na cod4 nog eens een nieuwe shooter kan komen waar er een pro competitie voor opgestart kan worden op pc, dan wil ik aan mw3 wel eens geld spenderen.

Kort antwoord is dus: ik geef bf3 een kans en hou me niet bezig met een slechte cod.

romanphoenix

Legacy Member
Redraptorx zei:
Als mw3 even goed is als cod4 en er eindelijk na cod4 nog eens een nieuwe shooter kan komen waar er een pro competitie voor opgestart kan worden op pc, dan wil ik aan mw3 wel eens geld spenderen.

Kort antwoord is dus: ik geef bf3 een kans en hou me niet bezig met een slechte cod.

Bij ons zeggen ze: "Als mijn tante kersen had, was het mij nonkel."

Den Jiver

Legacy Member
Gewoon BF3 kopen,waarom? omdat in de on line play van de tweede ook al zoveel beter vond dat het MW gedoe.

ATI

Legacy Member
BF3 ga ik 100% zeker halen en mw3 heel misschien als ie nog 25€ kost (heel misschien)

Ik vind cod na mw1 en waw achteruit gegaan.Ik heb zelfs black ops niet gekocht.

thelordofpee

Legacy Member
MW3 gaat nooit 24 euro kosten, tenzij 4 jaar na de release. (Zie MW1)

Den Jiver

Legacy Member
Het is altijd moeilijk te voorspellen hoeveel een game in de toekomst zal kosten,men mag ook niet vergeten dat de vorige COD het wel ruim gehaald heeft t.o.v het game MOH,want de lancering van die twee games lag dicht bij elkaar (en zie eens naar de prijs nu van een MOH).
Hetzelfde gebeurd nu met de nieuwe COD MW en BF3,die worden ook zeer dicht na elkaar gelanceerd.
Wie het best zal verkopen van die twee blijft (voorlopig)een vraagteken,wel is het zeker,als een van de twee echt onderuit gaat in de verkoop,dat die vlug aan promo prijzen zal aangeboden worden.

noinspiration

Legacy Member
Koop u cod games op sites zoals game.co.uk ;) Ik denk dat ge BO door voor 15 pond vind ofzo.
En BF3 natuurlijk, speel nu de beta en vind het zeer aangenaam, moest mw3 toch na het onmogelijk een goed competitief spel worden koop ik dat ook.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan