matthiasf16
Legacy Member
ok effe paniek wil mij aanmelde op bf3 en er komt te staan dat ik banned bn
ik weet niet wrm ik hack niet voor de duidelijkheid en heb ook niks van warning gehad of zo
ik heb ook pas dit weekend de map pack gekocht dus das echt balen
ik vermoed dat het mss er aan ligt omdat ik een russische versie had gekocht en er een engelse language patch er heb op gezet en weet eerlijk gezegt nie of da nu mag of nie
dus weet iemand van jullie mss iets meer want krijg ook geen contact met support
ik weet niet wrm ik hack niet voor de duidelijkheid en heb ook niks van warning gehad of zo
ik heb ook pas dit weekend de map pack gekocht dus das echt balen
ik vermoed dat het mss er aan ligt omdat ik een russische versie had gekocht en er een engelse language patch er heb op gezet en weet eerlijk gezegt nie of da nu mag of nie
dus weet iemand van jullie mss iets meer want krijg ook geen contact met support


. Best van gewoon zelf doosje te kopen ipv een key tenzij je één op origin koopt of betrouwbaardere sites.